Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Peth sa:Två vägghängare från Biltema. Finnes i Bromma eller på söder i morgon torsdag om man säger till idag, annars finns de i Bollnäs.
Har bl a 90 och 100 som du kan låna.setreus sa:Behöver svart styrtapp 90 mm +/- 10 mm för utprovning. Vanlig 31.8 mm
s sa:Har ett par knäskydd av typen Fox Racing Launch Pro Knee Guards storlek L/XL som bara ligger och skräpar. Använda ett par ggr. Tyckte de var för varma för stigcykling.
Bytes mot något användbart. T.ex. öl.
http://www.chainreactioncycles.com/se/en/fox-racing-launch-pro-knee-guards-ss17/rp-prod60809
Finns i Uppsala. Kan även lämpas av centralt i Stockholm. Skickas ej.
BTO sa:Hej. Någon som har en raceblade bakskärm över. Gärna i Göteborg eller i närheten, men övriga landet funkar också, betalar givetvis frakten isåfall.
//Andreas
Jonatan F sa:Någon som bygger retro-MTB? Skänkes i Göteborg.
Liljenstar sa:BTO sa:Hej. Någon som har en raceblade bakskärm över. Gärna i Göteborg eller i närheten, men övriga landet funkar också, betalar givetvis frakten isåfall.
//Andreas
Det har jag nog faktiskt, men du får ta med dig framskärmen också isåfall :)
Återkommer med bild!
toshiba sa:Jag behöver bli av med en gammal pendlare jag inte kan förvara längre. Fullt cykelbar, växlar och bromsar funkar, men värdet är ca 0 kronor. Någon som vet om jag kan donera den nånstans?
toshiba sa:Jag behöver bli av med en gammal pendlare jag inte kan förvara längre. Fullt cykelbar, växlar och bromsar funkar, men värdet är ca 0 kronor. Någon som vet om jag kan donera den nånstans?
Konkret sa:Lägg upp en bild. Delarna brukar alltid glädja någon!
toshiba sa:Konkret sa:Lägg upp en bild. Delarna brukar alltid glädja någon!
För sent, fick ställa ut den på gatan olåst. Finns den kvar står det en olåst Merida i cykelstället på Olof Palmes gata vid Norra bantorget som vem som helst får ta.
Konkret sa:Tråkigt att ge bort en hoj till folk som snor istället till folk som bygger och fixar med äldre delar.
Men men.
Jag försöker ta hand om den. Lyckas jag göra pengar av den så skänker jag dem, minus en fika, till nåt välgörande. Stockholms katthem kanske?Konkret sa:toshiba sa:Konkret sa:Lägg upp en bild. Delarna brukar alltid glädja någon!
För sent, fick ställa ut den på gatan olåst. Finns den kvar står det en olåst Merida i cykelstället på Olof Palmes gata vid Norra bantorget som vem som helst får ta.
Tråkigt att ge bort en hoj till folk som snor istället till folk som bygger och fixar med äldre delar.
Men men.
Var bor du?Jonatan F sa:Vill väldigt gärna börja cykla skog men saknar 26" däck!...Men allt är verkligen av intresse!
Jonatan F sa:Göteborg :(
Men tack!:)
Jonatan F sa:Vill väldigt gärna börja cykla skog men saknar 26" däck!
Jag har kört mkt lvg och vill ta tag i skogscyklandet. Har inga dämpare så tänker att mycket luftkammare är bra? 2,4 ska enligt internet passa min kona cindercone. Men allt är verkligen av intresse! För jag vill börja hojja!
Paco sa:Ingen som har en sån här liggandes? För ISCG 05.
Har en del skrot att byta med....annars så finns det öl, trisslotter eller dyl.
JojjeM sa:Paco sa:Ingen som har en sån här liggandes? För ISCG 05.
Inte omöjligt att jag har en sån som bara ligger och skräpar. Det tar dock ett par dagar innan jag är hemma och kan kolla. Återkommer om jag hittar den och kollar om det fortfarande är av intresse.
/Johan
Paco sa:Ingen som har en sån här liggandes? För ISCG 05.