Strava frågor

Mback72

Aktiv medlem
Strava frågor
Det är ett av segmenten på min pendling till jobbet, i gratisversionen. Meningen var att visa att det inte går att analysera mer än detta i gratisversion.
Mvh T
Det är fortfarande inget segment. Det är en "Matched Ride". Står t.o.m. överst i bilden. Sen kan det möjligen vara så att det inte går att analysera i gratisversionen, men det är fortfarande inget segment. Du får kalla det segment om du vill, men i Stravas vokabulär är det en Matched Ride.

art001

Aktiv medlem
Strava frågor
Japp, ser nu att jag bifogade fel skärmdump. Dock spelar det ingen roll för möjligheten att analysera segment i gratisversionen. Man kan inte komma vidare från denna bild.Se korrekt bild, mvh T
Screenshot_20201016-182841_Strava.jpg

Det är fortfarande inget segment. Det är en "Matched Ride". Står t.o.m. överst i bilden. Sen kan det möjligen vara så att det inte går att analysera i gratisversionen, men det är fortfarande inget segment. Du får kalla det segment om du vill, men i Stravas vokabulär är det en Matched Ride.

Woodknocker

Aktiv medlem
Strava frågor
Hej.

Varför är Segment explorer så dålig? Den funkar kanske några minuter sen bara försvinner alla segment och så varar det så i timmar eller dagar tills det funkar igen. När det händer försvinner även segmenten på sidor som Dongle så jag antar det är Strava som suger.

Fredrik S

Aktiv medlem
Strava frågor
Nedgraderade till gratisversionen härom dagen. Livesegment var jätteroligt första veckorna, men insåg att jag numera bara använder Strava till att hålla koll på min årsdistans, månadsdistans och veckodistans, så då duger nog gratisversionen.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer