Stulen Klein Mantra...

Tobias/Frost

Aktiv medlem
Stulen Klein Mantra...
Min kompis Andreas blev av med sin Klein Mantra i lördags kväll när han åt på en resturang vid Hornsgatan... Den stod låst utanför med både byggellås och vajer men tyvärr var bara vajern runt en stolpe, så den klipptes av o nån (läs tjuvjävel) bar iväg med hojen trots att han satt vid fönstret, men åt fel håll...

Den är röd-gul-orange på framramen o har svart baktriangel, den har en röd mkt sunkig Judy XC som läcker olja på benen, XT-vevar, kombinerade vxl o broms XTR-reglage o ganska sunkiga hjul...

Så om nån ser den eller så... Kontakta mig här... Vet att det är liten chans men alltid värt att testa...

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Stulen Klein Mantra...
Uj, det är ingen direkt vanlig hoj.

Hoppas den kommer till rätta.

Det vore kul att rigga en lagom attraktiv cykel på ett lagom lättstulet sätt och sen sätta sig och vänta.

Daddy D.Lux

Aktiv medlem
Stulen Klein Mantra...
Ungefär som man jagar vildsvin alltså ;-)

d.v.s. man matar med potatis hela hösten och så sitter man där i fullmånens ljus en vacker vinterkväll och knäpper dem.

---
...jo, jag är ironisk om nu någon betvivlar det.
---

/C

Erik/Out

Ny medlem
Stulen Klein Mantra...
Missat?

Har ni missat Outs sida där man kan anmäla sina stulna cyklar och varna andra, men även kanske få sin cykel tillbaka!!!

<http://www.out-magazine.net/stulet.shtml>

//Erik/Out

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Stulen Klein Mantra...
Det som gör att en sådan sida inte fungerar så bra är att för få tittar där jämfört med i ett forum (titta på hur många som kikat på den här tråden redan t.ex.).

My 2 cents.

Leo

Ny medlem
Stulen Klein Mantra...
Synd att han blev av med hojem, men det går inte att parkera något som ens ser stöldbegärligt ut i en storstad. Det är bara att inse det, annars är man alldeles för blåögd... :-(

Cyklar man till stan tar man skrotcykeln/pendlarhojen, så är det bara. Cyklar man _i_ stan och ska köra urban tar man det man vill, men släpper inte cykeln ur sikte en enda sekund - jag tar inte ens med lås - då kommer man inte ens på tanken att lämna cykeln.

/Leo

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer