Superior XP999 typ av axel bak?? Hjälp, rädda julen
Min far har önskat sig att kunna köra med sin Superior MTB på min gamla trainer för hjulet kvar. Det enda han vill ha i julklapp....
Jag behöver alltså köpa en adapter för att kunna spänna fast en cykel med genomgående axel i en gamal Tacx Flow som nyper frå¨n sidorna över QR normalt. En djungel att hitta rätt adapter.
Har lyckats läsa mig till att det är 12*142 mm som gäller men vad det är för gänga har jag inte lyckats lista ut. Finns det någon som vet vad jag ska köpa??
www.tcmcykel.se
superiorbikes.com
Jag behöver alltså köpa en adapter för att kunna spänna fast en cykel med genomgående axel i en gamal Tacx Flow som nyper frå¨n sidorna över QR normalt. En djungel att hitta rätt adapter.
Har lyckats läsa mig till att det är 12*142 mm som gäller men vad det är för gänga har jag inte lyckats lista ut. Finns det någon som vet vad jag ska köpa??
Tacx T1707 E-Thru Traineraxel för klassiska trainers | M12x1 (142x12mm) för bakhjul | TCMcykel.se
Köp Tacx T1707 E-Thru Traineraxel för klassiska trainers | M12x1 (142x12mm) för bakhjul online hos TCMcykel.se | Sveriges bästa utbud av Tacx
XP 999 Di2
Check the 2017 SUPERIOR BIKES collection highlights. Brand new full suspension carbon race gun TEAM XF29 ISSUE, hardtail TEAM 29 ISSUE and lot more #ALWAYSRACE!