Superrandonneurtröja

Peth

Aktiv medlem
Superrandonneurtröja
Visade i en annan tråd en tröja som jag beställt från spreadshirt och då den skapade i alla fall lite intresse så har jag efter en del mödor lyckats hitta ett sätt att dela med mig av designen (som jag skamlöst travesterat/kopierat från befintlig tröja). Borde gå att klicka på länken nedan, ändra färg/strl på tröjan och beställa hem.
7071D8E7-CFBA-49AE-AAA0-330A55761A1E.png

Senast ändrad:

jonte987

Aktiv medlem
Superrandonneurtröja
Visade i en annan tråd en tröja som jag beställt från spreadshirt och då den skapade i alla fall lite intresse så har jag efter en del mödor lyckats hitta ett sätt att dela med mig av designen (som jag skamlöst travesterat/kopierat från befintlig tröja). Borde gå att klicka på länken nedan, ändra färg/strl på tröjan och beställa hem.
Visa bilaga 428179https://checkout.spreadshirt.se/?ba...D=1251165&showBasketOnTop=true#/spreadshirt/1

Edit: på mobilen i alla fall måste man trycka på en liten pil för att se och ändra tröjorna.
Funkar inte eller så fattar jag inte. Däremot slängde de upp en rabattkod: SHIRTS20

EDIT, Jag ska inte köpa en...men klickar på allt, tydligen

GoranS

Aktiv medlem
Superrandonneurtröja
Jag antar att det sker en check med identifiering och bifogande av homologeringskoder för att visa att man har erforderliga meriter för att få köpa tröjan så att inte hangarounds som jag skulle kunna komma över ett prestigeplagg såsom detta.

Peth

Aktiv medlem
Superrandonneurtröja
Jag antar att det sker en check med identifiering och bifogande av homologeringskoder för att visa att man har erforderliga meriter för att få köpa tröjan så att inte hangarounds som jag skulle kunna komma över ett prestigeplagg såsom detta.
Jag glömde i ärlighetens namn att kontrollera om Superrandonneur är en skyddad titel, vilket jag nu förstår att det är. Tar bort länken!

nieves

Aktiv medlem
Superrandonneurtröja
Jag beställde en med RANDONNEUR 10000
R10000_Award.jpg

nu återstår bara ett par stycken stämplingar 😀

Kul idé annars och jag hade kanske köpt en om den inte var i bomull.
Men Randonörd då, låter det inte bra? (Inget skämt)

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer