Sveriges mtb-stad nr1

Hälsingland

Aktiv medlem
Sveriges mtb-stad nr1
Är det xc som åsyftas? Trots mitt elaka inlägg om Östersund så undrar jag seriöst vad som finns där? Jag är där ibland. Och jag ska nog dit i höst. Kan man få ihop en tur på några mil på episk stig utan att hoja omkring med kartan i hand. Vilket område ska jag söka mig till?
Fugelsta på annersia

Mendel

Medlem
Sveriges mtb-stad nr1
Är det xc som åsyftas? Trots mitt elaka inlägg om Östersund så undrar jag seriöst vad som finns där? Jag är där ibland. Och jag ska nog dit i höst. Kan man få ihop en tur på några mil på episk stig utan att hoja omkring med kartan i hand. Vilket område ska jag söka mig till?
Bynäset kanske? Edit: missade ‘några’ mil, det får du nog inte ihop där.

Pontus87

Medlem
Sveriges mtb-stad nr1
Bor i falun och tycker väl att det finns rätt bra cykling här, en hel del stigar i skogarna runt om men även lite byggda leder i Källviken och på lugnet.
Fattas bara en bikepark så hade jag varit nöjd :)

kais01

Aktiv medlem
Sveriges mtb-stad nr1
torvalla

östersund är ffa bra som bas för fjällturer åt olika håll. precis som på vintern.

Senast ändrad:

kais01

Aktiv medlem
Sveriges mtb-stad nr1
västerås är bra för mtb. singletrack som räcker ett par veckor innan man tar liknande tur igen.

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer