[Tävling] Vinn Pro Team bibs och jersey från Rapha

Mayhem

Aktiv medlem
Skulle sitta fint i garderoben. Varianten med nya Flight Print är sjukt snyggt, tycker jag iaf…

mao

Medlem
Alltså skorna...
claimed weight 220gr blir väl typ 450 gram för paret.
Hur tänkte ni?

mao

Medlem
Ok. Jag kollade helt enkelt produktsidan (som man uppmanades i artikeln) och där finns en angiven vikt som gör att det inte kan bli fel.

Det är förstås sant men:

weight (quoted at 220g per shoe for a size EU42, which seems a tad optimistic

Claimed weight for the Pro Team is 220g per shoe for a size 42. We weighed our size 43 sample at 269g

Weight-wise they were heavier than expected. While the claimed weight is 220g for a size 42, my size 45 shoes weighed in at 298g

* Lightweight 220g per shoe (approx. weight size #42)

osv...

red. ledsen att jag är lite grinig men man bör ju inte öppna upp för missförstånd.

Freddie L

Aktiv medlem
Ja ok. Men det står ju klart och tydligt i tävlingsreglerna att du hittar svaren på Raphas hemsida (komplett med länk så man inte hamnar fel). Nu lägger du visst en del tid på att bevisa din poäng, men vore det inte enklare att bara följa länken och ta reda på (nu håller jag nästan på att skriva ”det korrekta” svaret. Men det kanske rör till det i cykelvärlden där det enda som är sant är inget väger exakt som uppgivet (oftast mer). Och sen kan vi ju bli filosofiska och börja nysta i begreppet ”sanning”. Så jag formulerar mig på ett annat sätt:) det enligt tävlingsreglerna eftersökta svaret.

Jag går och lägger mig nu, men PMa mig så ger jag dig svaret imorgonbitti vid behov!

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer