Testa (eller hyra) innan köpa ny mountainbike i Stockholm

Vart kan jag testa (eller hyra) innan köpa ny mountainbike i Stockholm? Har just blivit besluten på min älskade mountainbike, så nu ska jag hitta en ny kärlek att cykla på. Men jag tycker det är personligt vad jag gillar att jag skulle gärna vilja testa i skogen innan jag slår till på en ny hoj.

Sportson på Åsögatan har också test-cyklar, åtminstone fyra olika Trek (Top Fuel 8, Fuel Ex, Slash?, Remedy?).

Vart kan jag testa (eller hyra) innan köpa ny mountainbike i Stockholm? Har just blivit besluten på min älskade mountainbike, så nu ska jag hitta en ny kärlek att cykla på. Men jag tycker det är personligt vad jag gillar att jag skulle gärna vilja testa i skogen innan jag slår till på en ny hoj.

Hellasgården! Där finns ett Mtb-cafe. Du kan hyra cykel, samt köper du inom en tidsram så dras hyran från cykelköpet

Hellboy

Ny medlem
Sportringen på Värmdö har Giant Trance 29 2 man kan prova gratis. Gissar på att dom även har andra Giant cyklar man kan prova, men inte hundra.

-Andy-

Aktiv medlem
Har inte alla riktiga cykelbutiker testcyklar? Jag har sett test-cyklar i alla cykelbutiker jag har varit inne på under de senaste åren (vid fysiskt besök eller på deras webbplatser).

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer