[Testpilot] 24Storage söker testpiloter: gratis cykelrum 1 år och stort verktygskit

Wingqvist

Ny medlem
24Storage söker testpiloter: gratis cykelrum 1 år och stort verktygskit

Nu erbjuder 24Storage dig som tar cyklingen på allvar en möjlighet att testa världens bästa cykelrum i ett helt år. Du får dessutom ett rejält kit med bland annat verktyg och mekställ. Det är själva förrådet och möjligheten till att ha ett cykelutrymme hemma i din egen bostad som vi vill att du testar.

Läs mer här: https://happyride.se/2019/10/30/24storage-soker-testpiloter-gratis-cykelrum-1-ar-och-stort-verktygskit/

Bilagor

Senast ändrad:

AX3L

Aktiv medlem
least sa:
Finurligt utformad kampanj, dumpa böset hos 24S och få plats för din hobby.
Poäng för greppet.
Jag tolkade det först tvärtom att man skulle använda 24S som cykelrum, men du har ju helt rätt! Det hade annars varit ett intressant koncept, hyr din egen lilla cave där du kan mecka och förvara cyklar på ett säkert (?) sätt.

mamme1

Aktiv medlem
Rattnalle sa:
Hur stor yta tänker de att man behöver frigöra då? Det verkar ju finnas en tanke om vad som ska få plats på den.
Dom tänker nog som det står skrivet i informationen, tänker i.v.f jag.

D.v.s:
Gratis förråd i ett år hos 24Storage*
* Förrådsyta upptill 2,25kvm, vilket motsvarar 40 flyttkartonger eller boyta på 18kvm. Valfri anläggning i mån av lediga förrådsytor.

Rattnalle

Aktiv medlem
mamme1 sa:
Rattnalle sa:
Hur stor yta tänker de att man behöver frigöra då? Det verkar ju finnas en tanke om vad som ska få plats på den.
Dom tänker nog som det står skrivet i informationen, tänker i.v.f jag.

D.v.s:
Gratis förråd i ett år hos 24Storage*
* Förrådsyta upptill 2,25kvm, vilket motsvarar 40 flyttkartonger eller boyta på 18kvm. Valfri anläggning i mån av lediga förrådsytor.
Jag såg det där, men det är inte givet att det är samma rakt av, det kanske helt enkelt råkar vara en storlek på förråd de har gott om. Att röja 18 kvm i en lägenhet för cykelverkstad är ju inte gjort i en handvändning beroende på hur stort man bor.

mamme1

Aktiv medlem
Det är väl det som är en del av grejen, bara att raka ihop möget ner i de tillhandahållna flyttkartongerna.
Men hurvida mekutrymmet blir 3 eller 18m2 är, gissar jag, egalt.

Freddie L

Aktiv medlem
Rattnalle sa:
Någon form av minsta rimliga yta kan man ändå föreställa sig. Men visst.
Du menar att det skulle ingå en om- eller utbyggnad av boendet i vinsten?

Jag tycker inte man måste hänga upp sig så mycket på detaljerna. Det här är ”ett nytt grepp”, ”en rolig grej” av 24Storage för att ...trumvirvel... promota sin produkt. Som är förvaring i lagerutrymme, inte cykelförvaring i andras hem.

SLI

Medlem
Äh, det är ju bara ett sätt att köpa sig bra recensioner. Förresten, jag ger mig faen på att de inte har några förråd utanför "storstäderna".

Miss Lycka 2.0

Aktiv medlem
Jag är på med ett lagom stort rum kan tömmas och inredas.
Nu är det mest ett lager av diverse cykelprojekt och hjul.
Jag återkommer med produktbilder under helgen.

lindengbg

Medlem
Hade det varit omvänt, dvs att ha cykelverkstad hos 24 så hade det varit toppen. Att rensa (och omvandla) ett runt hemma är nog svåraer..

Har de fått in några kandidater alls tro?

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer