Till minne av Stuvarn

Till minne av Stuvarn
Varit ifrån happy och cykling i ett par år av olika anledningar, bara varit inne någon gång då och då. Varje gång har stuvarns tråd legat uppe. Och läste i kapp denna tråd för någon månad sen och det knöt sig i magen när man såg att det inte såg bra ut. Så fick bli en gåva förra fredagen. Tycker kraften i detta forum är imponerande. Fint intiativ.

dantor

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
För att få lite perspektiv på givmildheten på happy så finns det en annan insamling till minne av en idrottare/bloggare. Målet är 50 tkr, och den är uppe i 17 tkr sen igår. Och det med en sannolikt mycket större följarskara och till minne av en mer känd person. Inte menat som en jämförelse, utan en klapp på axeln till alla som bidragit - vi gör skillnad!

liveforthis

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Detta är så vackert ❤️❤️
Jag kan dock lova er att far min sitter o svär över att ni lagt så mkt pengar på honom 😉
Men detta forum alltså ❤️❤️
Jag kommer ha svårt själv att hålla mig härifrån framöver. Ni har gjort dagarna lite lättare att ta sig igenom ❤️ TACK!
❤️💙💛

BJS

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
För att få lite perspektiv på givmildheten på happy så finns det en annan insamling till minne av en idrottare/bloggare. Målet är 50 tkr, och den är uppe i 17 tkr sen igår. Och det med en sannolikt mycket större följarskara och till minne av en mer känd person. Inte menat som en jämförelse, utan en klapp på axeln till alla som bidragit - vi gör skillnad!
Det är vackert. Något nick i listan förvånade mig, men alla pengar är bra@

Pjotor

Medlem
Till minne av Stuvarn
Bra initiativ!!

Har månadsbetalning till Cancerfonden, samt gav ett bidrag även här.

Hatar "The big C"
Hela familjen, släkt och vänner har drabbats av denna vidriga cell!!

Tack Stuvarn för att du får oss att "mjukna"....

Vill även tacka Cancerfonden för allt dom gör för att bidra till framtida forskning inom detta område...

Manurhin2

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Wtf, NLC for president!

Screenshot_20230325_150346_Samsung Internet.jpg

Pjotor

Medlem
Till minne av Stuvarn
Detta är så vackert ❤️❤️
Jag kan dock lova er att far min sitter o svär över att ni lagt så mkt pengar på honom 😉
Men detta forum alltså ❤️❤️
Jag kommer ha svårt själv att hålla mig härifrån framöver. Ni har gjort dagarna lite lättare att ta sig igenom ❤️ TACK!
Det är inte vad vi tar med oss härifrån när vi går.....utan vad vi lämnar kvar..(Legacy)
Stuvarn var/är en fantastisk förebild för oss alla!

Det är såna människor gör "skillnad".....Utan att dom ens är medvetna om det.

Frid!

BJS

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Det också såklart 🙏🏼♥️
Går likssom inte gilla karl! Ett äkta genuint tekniskt intresse, en klurighet och en omsorg om detaljer som knappt finns idag. Para detta med ödmjukhet, kämparglöd, sunda värderingar och en varm inkluderande personlighet med en stor intregiditet. Glöm inte en gnutta nördighet. Det finns många anledningar till att det är en människa som kommer att leva kvar hos oss länge än. Så förbaskat tråkigt att resan tog slut här. Men glömd blir du aldrig tuffing!

simson

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Farsan avskydde hockey och fotboll 😆😆
Nu talar jag bara för mig själv men kan faktiskt tycka(älska ) om flera grejer cykling,(paddling tex)hockey, fotboll ,innebandy skytte , squash , tennis med mera men jag har full respekt att folk inte gillar allt ,
alla lika alla olika , nördar är inte okej men cykelnördar ÄR det fick jag höra av en gammal cykepolare…
Mange

Till minne av Stuvarn
Nu talar jag bara för mig själv men kan faktiskt tycka(älska ) om flera grejer cykling,(paddling tex)hockey, fotboll ,innebandy skytte , squash , tennis med mera men jag har full respekt att folk inte gillar allt ,
alla lika alla olika , nördar är inte okej men cykelnördar ÄR det fick jag höra av en gammal cykepolare…
Mange
Klart man kan 🙏🏼 men min far sa alltid att han inte fattade sport där hela laget jagade samma boll/puck 😆 Ge dom varsin så är det löst... Med andra ord.. det var inte hans grej.

Han gillade cykling, paddling, friidrott, skidor bland annat. Så lite variation fanns där allt 😉

Nördar är väl alltid okej tycker jag, är själv en sådan, star wars for life 😍

Topp