Tips om budgetprylar på Lidl

A-N

Aktiv medlem
Har du tur kan det finnas kvar i nån butik. Ibland kan de även dyka upp i vissa butiker vid nästa cykelkampanj (som brukar vara under sommaren) även om de inte annonseras då, troligen har dessa butiker då kvar ställ fr våren. Så ett tips kan ju vara att fråga personalen om de ev har nåt ställ liggande ute på lagret.
Det är nog liten chans för det eftersom sådana artiklar skickas tillbaka från butiken. Så är det inte en ny vara för veckan och den inte finns ute i butiken så är det väldigt osannolikt att den finns ute på lageret. Men det går att ringa till kundtjänst och de ska kunna kolla om olika varor finns i en butik. Butikerna själva kan däremot inte göra samma sak. Men det är rätt att de kan dyka upp på nästa kampanj så i samband med en sådan kan det vara läge att ringa kundtjänsten och fråga.

Har faktiskt ett ställ framme, det har IAN: 307559 (hjälper kanske kundtjänst att snabbare hitta varan).

Jimin

Aktiv medlem
Det är nog liten chans för det eftersom sådana artiklar skickas tillbaka från butiken. Så är det inte en ny vara för veckan och den inte finns ute i butiken så är det väldigt osannolikt att den finns ute på lageret. Men det går att ringa till kundtjänst och de ska kunna kolla om olika varor finns i en butik. Butikerna själva kan däremot inte göra samma sak. Men det är rätt att de kan dyka upp på nästa kampanj så i samband med en sådan kan det vara läge att ringa kundtjänsten och fråga.

Har faktiskt ett ställ framme, det har IAN: 307559 (hjälper kanske kundtjänst att snabbare hitta varan).
Smart och tack verkligen! Dock undrar vad vilken nästa kampanj du menar? :)

ooms

Aktiv medlem
Säkert några golfare här inne som kan uttala sig. Vad tror ni om golfprylarna som kommer om ett par veckor? Bag och vagn.
1624369539992.png

Snuten

Aktiv medlem
Inte cykelpryl men from måndag 19/7 (tror jag) säljer man en sup som verkar duglig. Typiskt när man nyss handlat på annat håll! Man skall aldrig svika Lidl...

Dessutom säljer det vattentäta säckar som man borde kunna använda vid bikepacking och vanlig cykeltouring.

ooms

Aktiv medlem
Ska jag tolka detta som att jag borde börja handla på systemet istället? Sprit == lycka?

Är de något barn ger en så är de perspektiv på saker, aldrig uppskattat min egentid så mycket som nu. Heller aldrig haft så mycket jag vill göra och gör så fort jag får en ledig stund för mig själv.

Men totalt sett lyckligare, nä, möjligen mer meningsfullt liv eller "komplett" i bristen på ordval.

lagrave

Medlem
Ska jag tolka detta som att jag borde börja handla på systemet istället? Sprit == lycka?

Är de något barn ger en så är de perspektiv på saker, aldrig uppskattat min egentid så mycket som nu. Heller aldrig haft så mycket jag vill göra och gör så fort jag får en ledig stund för mig själv.

Men totalt sett lyckligare, nä, möjligen mer meningsfullt liv eller "komplett" i bristen på ordval.
Och det till priset att du utnyttjar ett barn som inte givit samtycke, ägnar dig åt negativ avtalsbindning mot en underårig, kränker den negativa föreningsfriheten osv. Rimligt?

dogday

Aktiv medlem
Och det till priset att du utnyttjar ett barn som inte givit samtycke, ägnar dig åt negativ avtalsbindning mot en underårig, kränker den negativa föreningsfriheten osv. Rimligt?
Jisses. Tycker du själv att det här är bästa forumet för frågan? Vill du nödvändigtvis shamea folk så känns väl elcyklar, PTFE, överkonsumtion, orakade ben eller kolfiberskam närmare till hands.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer