Tips om budgetprylar på Lidl
Jag har skruvat fast ett gäng lidl vajrar i carporten så att det ska bli svårare bära iväg cyklar som står därHänga cyklar i taket?
Jag har skruvat fast ett gäng lidl vajrar i carporten så att det ska bli svårare bära iväg cyklar som står därHänga cyklar i taket?
Typ snubbeltråd?Jag har skruvat fast ett gäng lidl vajrar i carporten så att det ska bli svårare bära iväg cyklar som står där
Okej att skyddet är rätt så minimalt men samtidigt bor det så mycket folk där jag bor att om någon knatade runt i kvarteret med bultsax så skulle nog någon ganska fort ringa polisen. Det handlar ju trots allt om att göra det lite knepigare för tjyven. 100 %säkert finns inte.Typ snubbeltråd?
Borde vara dessa:Jag skulle vilja tipsa om de här, men det var tomt i hyllan. Någon får gärna testa och berätta vad det är.
Visa bilaga 584719
Inte i Vallentuna bara....Det där låter supergott.
Ska köra förbi imorgon och köpa en påse om det finns i butiken.
Att ens komma på tanken att köpa det där är mig främmande. Hur gick tänket nu @Hasse#7 ? Var du extremt hungrig efter en lång tur.Jag köpte de lilla burken med inlagda körsbär som nämnts tidigare. Satan vad vidrigt. Halvdog av sockerchock och minnen från Björnklister.
Jag håller mig söder om Slussen 😁Inte i Vallentuna bara....
Tips om budgetprylar på Lidl
Hänga cyklar i taket? Jag har skruvat fast ett gäng lidl vajrar i carporten så att det ska bli svårare bära iväg cyklar som står därhappyride.se
2022 års första och enda(?) cykelvecka hos Lidl var i maj. Följer de samma mönster nästa år borde mekstället finnas till våren.Skall man ha ett mekställ antar jag att man får vänta tills i början av nästa år? Verkar vara april-juli grejer va?
Ok! Då får jag klara mig med snöre så länge ;) Tack!2022 års första och enda(?) cykelvecka hos Lidl var i maj. Följer de samma mönster nästa år borde mekstället finnas till våren.
Nu är de på väg igen! Inser dock att jag har 2 i buffert och en öppnad som jag hade på våfflorna idag. Men euuuuch vad sött det är, hahaha!Att ens komma på tanken att köpa det där är mig främmande. Hur gick tänket nu @Hasse#7 ? Var du extremt hungrig efter en lång tur.
Jag bara ryser, inlagda körsbär. Så hungrig blir jag aldrig!
dags igen..
Visa bilaga 591858
Men finns de på plåtburk kvar? Jag såg dem aldrig förra året ☹️Glöm inte att kika efter Lidls pepparkakor i plåtburk. De enda jag hittat som faktiskt är bakade på riktig smör och inte bara en blandning av olika oljor.
Inspiration för användning av körsbär:Nu är de på väg igen! Inser dock att jag har 2 i buffert och en öppnad som jag hade på våfflorna idag. Men euuuuch vad sött det är, hahaha!
Jag har en sån. Köpte den för att polera lite. Men den har visat sig hjälpsam både här och där. Man skall vara medveten om att den är måttligt stark och att redskapen/verktygen till är hobbykvalitet. Köp en låda extra tillbehör. Jag har inte ångrat mig en sekund.kommande vecka finns en del elverktyg och en svets..
men flaggade i tråden om kassettrenovering om en dremelkopia som är helt ok, om man skulle vilja komma igång med detta lönsamma och lite roliga hantverk.
.byggtråd: Renovering av sliten kassett
i en annan tråd beskrev jag hur man kan renovera slitna kassetter. gjort det i många år, och trots skeptiska röster fungerar det bra. man får tillbaka nybilskänslan med crispigt rent och inte grynigt trögt anslag när man trampar till hårt. men orsaken till operationen vanligen mera drastisk...happyride.se
Visa bilaga 604261
kommande vecka finns en del elverktyg och en svets..
men flaggade i tråden om kassettrenovering om en dremelkopia som är helt ok, om man skulle vilja komma igång med detta lönsamma och lite roliga hantverk.
.byggtråd: Renovering av sliten kassett
i en annan tråd beskrev jag hur man kan renovera slitna kassetter. gjort det i många år, och trots skeptiska röster fungerar det bra. man får tillbaka nybilskänslan med crispigt rent och inte grynigt trögt anslag när man trampar till hårt. men orsaken till operationen vanligen mera drastisk...happyride.se
Visa bilaga 604261
+1 på allt.Jag har en sån. Köpte den för att polera lite. Men den har visat sig hjälpsam både här och där. Man skall vara medveten om att den är måttligt stark och att redskapen/verktygen till är hobbykvalitet. Köp en låda extra tillbehör. Jag har inte ångrat mig en sekund.
Har sprungit i deras löparstrumpor i många år, har hittills varit mycket bra.From torsdag 3 par sportstrumpor för 34:90 kr. Har bra erfarenheter av Lidls sportstrumpor, skall testa.
From torsdag 3 par sportstrumpor för 34:90 kr. Har bra erfarenheter av Lidls sportstrumpor, skall testa.
(ot( det finns straxt bakom chucken på dremel en kraftöverföring i form av ett plaströr med rails på insidan, dessa lägger gärna av.Tjena!
Har också den, var tvungen att köpa en akut en söndag när min Dremel gav upp, 14 år gammal så jag ska väl vara rätt nöjd. Nu har jag haft den i över ett år och fortfarande inte köpt en ny Dremel.
Men som H7 säger, tillbehören är skräp.
Man kan ha dem, men det är inte rätt.Instämmer, liksom andra i tråden. Köpte ett antal cykelstrumpor för några år sedan, används fortfarande. Väldigt bra, och ser knappt slitna ut.
Allt annat, tröjor, byxor, underställ, handskar är det väldigt skiftande kvalité på. Sämst tycker jag byxorna varit. Några var väldigt lågt skurna där bak, så lågt att jag inte kan ha dom vid gruppcykling typ.
Man kan ha dem, men det är inte rätt.
(ot( det finns straxt bakom chucken på dremel en kraftöverföring i form av ett plaströr med rails på insidan, dessa lägger gärna av.
i ett första läge kan man vända på röret, men det finns annars som reservdel på utländska sidor.
om det nu var felet på din maskin...
Och de extra tillbehören köper man från Lidl? Eller var hittar man prisvärda tillbehör till Dremel och liknande kopior?Jag har en sån. Köpte den för att polera lite. Men den har visat sig hjälpsam både här och där. Man skall vara medveten om att den är måttligt stark och att redskapen/verktygen till är hobbykvalitet. Köp en låda extra tillbehör. Jag har inte ångrat mig en sekund.
Jag köpte ett kit från Lidl som faktiskt funkat över förväntan.Och de extra tillbehören köper man från Lidl? Eller var hittar man prisvärda tillbehör till Dremel och liknande kopior?
Jag köpte två "burkar" tillbehör från Lidl. Det är som ett litet displayställ med en massa prylar i. Duger åt mig. Dock vill jag minnas att kampanjen på maskinen inte sammanföll med tillbehören. De har dock återkommit flera gånger efter mitt köp av maskin och senare, tillbehör.Jag köpte ett kit från Lidl som faktiskt funkat över förväntan.
Går nog att vänta på stora lådan. Allt som säljer återkommer.Förra gången maskinen fanns hade Lidl en ganska stor låda med massa tillbehör för 149kr. Denna gång ser det ut som att de kommer ha 6 st olika (troligtvis mindre) kit för 50kr/st.
Deras cykelhandskar har fungerat lika uselt som XXLs egna för mig. Slets sönder på en månad mellan tummen och pekfingret.Instämmer, liksom andra i tråden. Köpte ett antal cykelstrumpor för några år sedan, används fortfarande. Väldigt bra, och ser knappt slitna ut.
Allt annat, tröjor, byxor, underställ, handskar är det väldigt skiftande kvalité på. Sämst tycker jag byxorna varit. Några var väldigt lågt skurna där bak, så lågt att jag inte kan ha dom vid gruppcykling typ.
14år är ju för dåligt... Tror min är inköpt runt 2000, men pappas måste vara från sent 80 tal. Men ja, de går ju inte på batteri :pTjena!
Har också den, var tvungen att köpa en akut en söndag när min Dremel gav upp, 14 år gammal så jag ska väl vara rätt nöjd. Nu har jag haft den i över ett år och fortfarande inte köpt en ny Dremel.
Men som H7 säger, tillbehören är skräp.
Äntligen!Dags igen för Amarenakörsbären i burk, i butik nu. Samma pris som i höstas, 39’90 kr.