Tips på frampakethållare/flak som inte följer hjulet

Kung Stalle

Aktiv medlem
Hej!

Skulle vilja ha en frampakethållare eller typ flak som inte följer hjulet. Inget fancy utan bara nåt som funkar att sätta runt styrhuvudet eller på annat vis.
Tips mottages tacksamt.

Stalle

perzzon

Aktiv medlem
Jag köpte ett från stålhästen för många år sen som fungerade hyfsat.
Dock gick det av i infästningen tillslut. Jag lastade nog tungt.

Kung Stalle

Aktiv medlem
Ja det är väl den samma som jag har hittat till rimlig peng. Dock så kommer den nog ganska säkert inte passa min hojj, inte utan rejäla ombyggnationer iaf. Och förmodligen räcker inte det heller.

Jakten går vidare.

Stalle

mamme1

Aktiv medlem

Stervelo

Aktiv medlem
Hi hi, jag ser framför mig hur hunden/katten blir reducerad till undulat. :)
jag körde min katt på min mc när jag var 18, i en ryggsäck, såndär salomonrygga som var poppis på 80/90tal.
Kisse var fastbunden så att det inte gick att hoppa ur, men väl att sträcka sig ut en bit. Så kisse satt med skallen ute och tittade över axeln till 50 km/h typ, sen duckade hon. :) Åkte inte långt så, typ 5 km.

Kung Stalle

Aktiv medlem
Ere nån som begriper vad det är för ful blaffa som sitter mitt i Decatlohns rack?
1619462326134.png

Kung Stalle

Aktiv medlem
TJackade en från Dechatlon igår. Monterade av det där fula fästet och det skall nog bli bra. Snyggast om man skulle ta bort den där mittenplattan men det orkar jag knappast. Får fästa en lampa där eller nåt. U-skruvarna är stora så de når runt min aluram och sen är fästena justerbara i höjdled så man kan anpassa efter höjden på styrhuvvet. Kommer nog funka.

1619588881423.png

LukasF

Ny medlem
Hur gick det att montera? Passar den på cykel med lite mer normal geometri än den på Decathlons produktbilder. Så bra att veta att det går att ha 25 olika väskor på den men jag hade hellre sett bild av montering på 25 olika cyklar. Men vad vet jag.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer