Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SafeSurfer sa:Jag är nöjd med min från onone. Det svårt att bedöma kvaliten på kolfibergafflar de anges inte vilken typ av kolfiber och tillverkningsmetod så man vet inte om det är mest härdplast gaffeln består av. Min från onone passade fint och skivbromsarns blev bra centrerade. Den är lätt och har hållit för lite skogskörning men skulle jag köra hårt i skogen hade jag köpt en dyr där jag vet hur den tillverkats.
Såg nu att den modell jag köpte inte fanns kvar. Så jag hitta inte heller någon.Scale60 sa:SafeSurfer sa:Jag är nöjd med min från onone. Det svårt att bedöma kvaliten på kolfibergafflar de anges inte vilken typ av kolfiber och tillverkningsmetod så man vet inte om det är mest härdplast gaffeln består av. Min från onone passade fint och skivbromsarns blev bra centrerade. Den är lätt och har hållit för lite skogskörning men skulle jag köra hårt i skogen hade jag köpt en dyr där jag vet hur den tillverkats.
Vilken onone gaffel köpte du? (hittar ingen stel 27.5)
pennan sa:Jag ser döden i vitögat varje gång jag gränslar cykeln då jag har både styre,stam och stolpe i kinakol.
Men det har funkat bra dom senaste fem åren...
Har även haft en stel carbongaffel från Kina utan att den har imploderat.