B Black planet Aktiv medlem 2013-03-03 [TisdagsCross] Fulcross Erstavik-Flaten 5/3 kl 18.30 HBB #1 Oj redan mars? En lugn runda vore trevligt.Dessa dödspollen har redan visat sig.
S Stumpy Aktiv medlem 2013-03-05 [TisdagsCross] Fulcross Erstavik-Flaten 5/3 kl 18.30 HBB #2 Verkar poppis det där med Tisdagscross. Om du lovar att vara riktigt pollensjuk, så kanske jag kommer förbi och lägger mig på din rulle.
Verkar poppis det där med Tisdagscross. Om du lovar att vara riktigt pollensjuk, så kanske jag kommer förbi och lägger mig på din rulle.
B Black planet Aktiv medlem 2013-03-05 [TisdagsCross] Fulcross Erstavik-Flaten 5/3 kl 18.30 HBB #3 Stumpy. Det kan du fet haja.
Ivar Aktiv medlem 2013-03-05 [TisdagsCross] Fulcross Erstavik-Flaten 5/3 kl 18.30 HBB #4 Ha så kul! Kan tyvärr inte den här veckan..
B Black planet Aktiv medlem 2013-03-05 [TisdagsCross] Fulcross Erstavik-Flaten 5/3 kl 18.30 HBB #5 Jo då. Det gick att cykla erstavik. Någon blandning av snömos, is, grus och något annat. Tack för sällskapet.. BC o Stumpy Vi passade på att kolla till Stizze om han levde, Han hälsar till Happymtb.
Jo då. Det gick att cykla erstavik. Någon blandning av snömos, is, grus och något annat. Tack för sällskapet.. BC o Stumpy Vi passade på att kolla till Stizze om han levde, Han hälsar till Happymtb.
Spindelbenen Aktiv medlem 2013-03-05 [TisdagsCross] Fulcross Erstavik-Flaten 5/3 kl 18.30 HBB #6 Härligt! Jag ölade på Man in the moon istället!
S Stumpy Aktiv medlem 2013-03-06 [TisdagsCross] Fulcross Erstavik-Flaten 5/3 kl 18.30 HBB #7 Sög härligt igår. Efter Stizzestoppet började jag frysa och vände hem efter Flaten. Tinade upp i badet efter att ha ätit enorma mängder mat. BC och BP i Erstaviksmörkret.
Sög härligt igår. Efter Stizzestoppet började jag frysa och vände hem efter Flaten. Tinade upp i badet efter att ha ätit enorma mängder mat. BC och BP i Erstaviksmörkret.
S STIZZE Ny medlem 2013-03-06 [TisdagsCross] Fulcross Erstavik-Flaten 5/3 kl 18.30 HBB #8 Ni får varna innan nästa gång så värmer jag glöggen. Hade både alkoholfri och med alkohol kvar att bjuda på!
Ni får varna innan nästa gång så värmer jag glöggen. Hade både alkoholfri och med alkohol kvar att bjuda på!
S STIZZE Ny medlem 2013-03-06 [TisdagsCross] Fulcross Erstavik-Flaten 5/3 kl 18.30 HBB #9 Ett gäng glöggsugna cyklister kom förbi mig igår..