Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dnleriksson sa:Haha, ja möjligheterna i Uppsala är inte riktigt lika bra men det kommer bli skitkul ändå!
Synd att det ska bli massa snö nu bara.
Tänk att jag bott 7 år i Sollentuna med all världens mtb-cykling runtomkring och den enda cykel jag ägde då var en HYBRID :-( Och en racer sista året iofs. Till sist köpte jag en mtb och flyttade till Uppsala ett par månader senare. Hade den hos brorsan i Uppsala innan dessutom så jag inte skulle riskera att råka cykla nåt kul i Stockholmsområdet.
/Pucko
Mårten sa:Stenduro... fan om man skulle damma av liket och nyktra till lite kanske...
Mårten sa:Stenduro... fan om man skulle damma av liket och nyktra till lite kanske...
WSB sa:Eller så dammar du av liket och super till, sedan dyker du upp Mårten!
s sa:Liket = Mårtens kropp?
Marcusmedc sa:Hejsan! Jag är nyinflyttad i Uppsala då min flickvän pluggar på slu och tröttnade på att pendla från Stockholm. Jag jobbar extra på lbs i Uppsala vid sidan av mina egna studier, så det enda vettiga var ju att beställa hem en stigdräpare direkt. Jag är i grunden downhill och bmx cyklist och har till och med lyckats med konststycket att bryta armen på SM för många år sedan på den gamla bmx banan i Gottsunda. Jag har varit och rekat vid sten Sture och sunnerstabacken i helgen och blev glatt överraskad av att det finns en del värt att cykla på. Min fråga är om någon har en uppfattning om när dessa endurotävlingar har tänkt genomföras då leveransen på min stigcykel är försenad till mitten på april och jag har ingen större lust att flåsa runt på downhillcykeln. I sådant fall ställer jag upp som flaggvakt.
Ber om ursäkt för lång text!
+1s sa:WSB, det är väl du som är tävlingsledningen för stendurot?
WSB sa:Haha ja.. inget datum spikat ännu! Ska kolla kalendern, har några helger jag ska iväg så då blir det svårt att hinna arrangera.
Vill folk köra i halka eller vårväder?
dnleriksson sa:Jäklar va fint det är! Speciellt sista är jag sugen på :-)
WSB sa:Jag föreslår att vi ses 12 på toppen av kullen. Får jag inte min pannkaksfrukost med sambon kan hon bli grinig!
dnleriksson sa:WSB sa:Jag föreslår att vi ses 12 på toppen av kullen. Får jag inte min pannkaksfrukost med sambon kan hon bli grinig!
Det låter bra! Om jag spelar mina frukostkort rätt alltså... Men det hoppas jag att jag gör!
Mårten sa:Jag tänker stå i kön till Beer & Whisky vid 13. Så det så.
Det kom snö och är kallt. Usch.
s sa:Mårten sa:Jag tänker stå i kön till Beer & Whisky vid 13. Så det så.
Det kom snö och är kallt. Usch.
Nio timmar? Jag trodde du klarade av att vli stupfull på långt mindre än en timma.
Yes, så vitt jag vet är det väl kommunen som tagit det under sina vingar. Om det är det som är uppskyltat dvs. Däremot rekommenderar jag att du eventuellt skriver till dem om röjning. Min erfarenhet är att de inte är direkt snabba på att röja i skogen, oavsett spår eller stig.Oggler sa:Är MTB-spåret i vårdsätra en MTB-bana som kommunen gjort? Det är rätt rolig faktiskt. Men nu ligger det ju massa träd och ris på ett ställe så man inte kommer fram. Kommunen kanske röjer upp till våren.