Torsdagsölcykling i Uppsala - del II

s

Aktiv medlem
Fina bilder!

Tog en förmiddagstur på egen hand. Grusväg och lugn rehabcykling tänkte jag inte skulle locka så många deltagare i vilket fall. Jag kände mig då inte ett dugg lockad. Nu är det gjort i vilket fall.

Fundadores

Aktiv medlem
Det blev ett jävla gnällande. Var det inte myggornas fel att vi inte kom upp för stenpartier så var det vattenbrist.

Men vi hade ändå en oväntad och mysig stund när Mårten tände en eld vid torpet och tog fram gitarren han haft på ryggen under hela turen. Två specialskrivna låtar framfördes: ”Sam Hill you are the greatest” och ”Why you can’t have Hans Dampf in the front”. Jag gjorde en tamburin av skinnet från en ekorre jag kört på och Ari spelade pinnar.

Bilden visar Mårtens kurvtagningsteknik medan Ari och jag stod vid sidan om och gnällde.

3D7C108F-B12D-462C-9986-2CD73D706D47.jpeg

s

Aktiv medlem
Bedrövligt. Mårten är med och det gnälls för lite. Conan kom tillbaks!!! De här är inte flygfärdiga ännu. Hjälp!

Mårten

Aktiv medlem
Bedrövligt. Mårten är med och det gnälls för lite. Conan kom tillbaks!!! De här är inte flygfärdiga ännu. Hjälp!
Det är du som är Jedi master S. Kom igen, du får hänga på och visa hur det ska gå till!

En annan sak jag har funderat över, det äts väldigt lite Snickers och gifflar i skogen numera. Vadan detta? Jag inser att jag själv är medskyldig till detta, men vad är det som har hänt?

Edit: Förresten, sist jag cyklade med Conan gnällde han typ inget alls.

aribr

Aktiv medlem
Det är du som är Jedi master S. Kom igen, du får hänga på och visa hur det ska gå till!

En annan sak jag har funderat över, det äts väldigt lite Snickers och gifflar i skogen numera. Vadan detta? Jag inser att jag själv är medskyldig till detta, men vad är det som har hänt?

Edit: Förresten, sist jag cyklade med Conan gnällde han typ inget alls.
Jag åt samma mängd kalorier som 3 snickers när jag kom hem, det är iaf bättre än inget och då slipper jag skämmas i skogen.

Mårten

Aktiv medlem
Ser otrevligt ut.

Funderar också på lite solognäll i eftermiddag. Förslag på tema? Tycker det börjar bli lite kallt, svensk sommar, baah, det var bättre förr.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer