Torsdagsölcykling och bullbak i Uppsala - del II

Mårten

Aktiv medlem
Någon som är sugen på att hänga med?
Jättesugen, men testade landsväg i lördags och fixade hela upplevelsen med fullfartskrasch och besök på akuten för några stygn och omplåstring.

Att det gick hål på skon ger en fingervisning om hur min högersida ser ut. Axel, underarm, hand och höft saknar ganska mycket av sin forna glans.

FABD7CDE-69CC-46FD-8138-2DA6E56D5089.jpeg

ska hålla mig till skog och berg framöver, säkrast så

Mårten

Aktiv medlem
Men hur långt gled du egentligen för att nöta bort hela skon 😟

Krya!! känns på sin plats här!
Tiotal meter iaf. höll nog ca 40 när det toksläppte och jag började åka liggcykel. Magiskt att jag inte bröt något och inte slog i huvudet alls.

Handen fick två lika stora hål. Man såg ben... Sköterskan hittade också en 6-8 mm Sten en bit in i armen på mig.

s

Aktiv medlem
Herrejävlars Mårten!

Vad hände? Kollade du Kudos på Strava?

Hoppas det läker ihop bra.

Mårten

Aktiv medlem
Kom fram till en tight höger vänster, lite skymd sikt så jag såg inte hur tight i tid. Försökte få ned farten, men då släppte både fram och bak direkt på lite grus. Tack och hej.

s

Aktiv medlem
Muntert värre idag! Det märktes tydligt att Conan lämnat över gnäll-stafettpinnen till Mårten. Vi hade supertrevligt. Tack Mårten!!!
Betyg: 🐟🐟🐟🐟

Conan ser kanske inte jättemunter ut på bilderna nedan men det beror på att det gick ganska fort bitvis. Själv fick jag ihop inte mindre än 8 PR på Strava och Conan 2 st.
IMG_2243.jpeg

IMG_2247.jpeg

IMG_2251.jpeg

IMG_2252.jpeg

s

Aktiv medlem
Planerar en utflykt till eftermiddan men blir det cykling ikväll är jag förmodligen på.

Loftberg

Aktiv medlem
Okej. Sida 10 alltså.

Tänkte bara säga att jag inte ska cykla imorgon. Är det någon annan som inte ska cykla imorgon?

s

Aktiv medlem
Jag skall inte inte cykla imorgon. På morgonkvisten om jag inte hinner ångra mig.

Loftberg

Aktiv medlem
Först och främst, något fantastiskt med den nya trådtiteln som jag inte tänkt på förut. Den är väldigt, VÄLDIGT lätt sökbar (unik*).

Sen ska jag bara säga att jag köpte två nya pedaler idag:
IMG_20200904_160620_755.jpg
IMG_20200904_160620_752.jpg

s

Aktiv medlem
Om väderprognosen för eftermiddagen i morgon ändras till det bättre så är jag på för lite gruppcykling efter 13.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer