Torsdagsölcykling och bullbak i Uppsala - del II

Loftberg

Aktiv medlem
Snacka om att ligga i framkant. Här tampas vi andra med covid-19 och du är redan på covid-20. Gjorde du en Ozzy?

Krya!!!
Någon måste ju föra framtidståget framåt, 20 är det nya 19. Regnet ute gör det bara ännu lättare ligga inne och rassla igenom Amazon Prime 🤷‍♂️

Tack förresten, jag tror malt är ett bra botemedel, så det ska nog lösa sig!

Loftberg

Aktiv medlem
Jag fortsatte titta på The Expanse. Spela lite dator. Dricka lite öl. Men jag bakade tyvärr inget :(

Fundadores

Aktiv medlem
Har redan en handbyggd fuzz jag köpt av en brittisk polare. Låter 👌
jag hoppas det är en sådan här Fuzz ni pratar om. Det här är faktiskt ett cykel-, öl-, bullbaksforum.

Mårten

Aktiv medlem
Lite synd att bullhatarna bara håller sig på Facebook. Har ingen aning om vad de pysslar med numera...

Fundadores

Aktiv medlem
Lite synd att bullhatarna bara håller sig på Facebook. Har ingen aning om vad de pysslar med numera...
Nej förbannat synd. Har startat upp fejan bara för att kunna följa dem (med allt vad det innebär, här kan vi prata misär). Men jag har faktiskt varit med och grävt i gropen, enkom för att aribr inte ska sladda ur en viss kurva...

aribr

Aktiv medlem
Ah så det är dig man ska tacka...får baka bullar och ta med till nästa grävtilfälle!

Mårten

Aktiv medlem
Som jag sagt tidigare Loftberg, du är en förebild!

Själv ska jag nog byta ut vattenflaskan mot kaffetermos nu när vi går mot kallare tider.

WSB

Aktiv medlem
Det här torpet folk pratar om.. Är det ett sånt där mötesrum i Teams eller? Kan absolut baka bullar där

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer