Klantade till mig lite i helgen![]()
Klantade till mig lite i helgen![]()
Jag tror det också. Detta måste vara den ultimata Uppsalacykeln:Måste vara cykelns fel, dags att köpa fatbike.
Hör ju till freeriding-känslan
Jag fick kalla fötter så jag ändrade mig i sista sekund!Precis, freeride ju handlar om att göra sig fri från cykeln fortast möjligt.
Precis, freeride ju handlar om att göra sig fri från cykeln fortast möjligt.
Dom flyter på rackarns bra i snö! Nästan synd att jag sålde min, men den kom till en bra familj. En äldre herre på cirka 65-70 som var sugen på att börja fatbikea med sin fru, hon hade precis köpt en och han var så glad när han hittade en till sig själv också!Jag har aldrig varit så kränkt som när jag cyklade med WSB på fatbike i hyfsat mycket snö i Nåsten![]()
Mycket snö och bullar. Det gillar jag. Stormbyar, ösregn och is är inte fullt lika beundransvärt. Och tydligen ska jag bli sörmlänning om en månad, så måste lära mig hur man cyklar på bästa sätt i Strängnäs!
Mycket snö och bullar. Det gillar jag. Stormbyar, ösregn och is är inte fullt lika beundransvärt. Och tydligen ska jag bli sörmlänning om en månad, så måste lära mig hur man cyklar på bästa sätt i Strängnäs!
Tänkte cykla idag, det sket sig... Får vin vara med i tråden? Bakade bröd igår
Körde också med sushi idagÄr ju vinets dag så självklart idag åtminstone! Mitt gick ner fint... Måste nog fylla på!Visa bilaga 465879
Bjuder på bröd som vätska... Sushi till lunch så det räknas väl också.
Ny trådtitel?
Torsdagsölcykling, vin, bullbak och sushi i Uppsala - del II
Visa bilaga 465922
Nej fan, då måste jag börja göra hemmagjord sushi igen, tar ju skitlång tid att fixa..
Rödvin och sushi!?
Det låter lika aptitligt som biff bea och apelsinjuice eller en fatbike med Shimano 105.
Någon ringde och ändrade mina planer till dubbfritt Lunsen istället om en timme... Var är det där någonstans
Gissar ju på Nåsten, men hur såg stigarna ut?
Cykla ute i solen sa de, det blir kul sa de...
Holy moly, fint ute men inte att rekommendera på en cykel.
Blev kanske den långsammaste men farligaste turen jag cyklat.
Visa bilaga 465968
Jag råkade tänka att cykling kunde ju vara kul att testa någon gång framöver. Se om det verkligen är så kul som alla påstår. Ska bara...
Visa bilaga 465949
Nehepp, blev inget med den idén.
En promenad i Lunsen dämpade effektivt cykelsuget. Halt sa Bull.
Tryck dit lite bulldeg istället så är bakväxeln som ny.
Dagens rapport då!
Lunsen blev det och var mycket bättre än Aris bild från Nåsten! Dock var det inte direkt lättcyklat ändå med snö och vatten och is och lata gubbar, men 14,4 km på 2,5h är väl hyfsatHelt slut och sitter apatisk i soffan och tittar ut på min rätt lortiga cykel som jag måste gå ut och spola av nu!
Visa bilaga 466046
Visa bilaga 466047
Visa bilaga 466048
Visa bilaga 466049
Dagens sämsta var iaf att min vänsterpedal vägrade släppa mig så drog väl 7 spd-vurpor över sten och sånt... Boostade inte självförtroendet över spängerna direktMin höft kommer vara blå imorgon.
Var mycket kaxigare i början gällande spänger! Mot slutet efter typ 25 st med allt ökande spångest och bra mörkt ute gick jag de flesta![]()