Torsdagsölcykling och bullbak i Uppsala - del II

HiLo

Medlem
Apropå "nya" stigar! När man cyklar Läbyvadstarmen uppåt viker en stig av till höger när man har dödspuls efter backen... Någon som kört den och har något att säga om den? Tänkte på den sist, men vek aldrig av. Tar säkert slut efter ett tag som det mesta man hittar 😄
Japp den har jag börjat köra i år, fin liten stig, kommer ut på banvallen efter ett tag.
Kul med stigtips, nu ska jag ut o testa Nyborgaren!

Mårten

Aktiv medlem
Så var Photoshop-licensen förnyad för ännu ett år.
776F6AAB-F4AF-4F84-9ADA-8CBA311CD244.jpeg

WSB

Aktiv medlem
Jag och Ari körde Nyborgaren i helgen.. Efteråt anser jag att den borde döpas om till "Erkas antiflow" - den var svettig för två hardcore freeriders som mig och Ari. Vi droppar bara vertikala dropp annars liksom.

WSB

Aktiv medlem
Vad f*n håller ni på med egentligen? Cyklar?
Inte i Uppsala, där gnäller vi bara. Men var i dina gamla trakter förra helgen! (Lämnar här som lite inspiration för road trip)

I helgen Ari drog en fin OTB på Lasses del 1 reverse med, men min gopro var urladdad.. Så minnet får leva vidare som folksaga istället. Men kommer nog något klipp från Erkas antiflow snart

1618223135623.png

aribr

Aktiv medlem
Mårten om ingen vill ha den äter jag den gärna.

Cykla ja...istället har jag tvättat en och renoverat en annan cykel idag. Kommer kanske ut ikväll. Imorgon blir det långdag på cykeln, 1000 höjdmeter är planen.

Fundadores

Aktiv medlem
Försökte cykla men fastnade, både bokstavligt och bildligt, i en kurva i Gropen som eroderat och började bygga istället. Det var ju roligare än att cykla, kändes meningsfullt på något sätt.

s

Aktiv medlem
Helt hysteriskt mycket cyklister ute nu. Tror jag körde om 10-12 pers från Flottsund till trevägskorset räknat och då hade jag inte särskilt bråttom. Han dessutom stanna och prata med Mårten en god stund. Några körde jag väl tack var det om två ggr men ändå.

IMG_2441.jpeg

Här vald jag annan väg.

Conan arkivarien

Aktiv medlem
Helt hysteriskt mycket cyklister ute nu. Tror jag körde om 10-12 pers från Flottsund till trevägskorset räknat och då hade jag inte särskilt bråttom. Han dessutom stanna och prata med Mårten en god stund. Några körde jag väl tack var det om två ggr men ändå.

Visa bilaga 483036
Här vald jag annan väg.
Körde om? Nu skarvar du.

s

Aktiv medlem
Just, det minnet är bra men kort. Provrullade bygget i Sunnerstabacken också på väg hem. Riktigt roligt. Bra flyt hela vägen även i gubbfart.

mcperand

Aktiv medlem
Och ingen (mer än jag) cyklist syntes i Nåsten idag. Rehabtur [1] längs blandade småstigar i nordväst och lite TT innan jag vek av söderut ner till Fäbodarna. 10/10, skulle göra det igen. Dyngsurt runt mossen (vad annars) och norr om Fäbodarna, annars drömföre. På två ställen hade fikagrupper slagit sig ner direkt på TT och såg oerhört stötta ut av att någon cyklade där.

[1] Är telemarkskarriären över så är den över, hur fina backarna än är. Mitt högra knä var inte nöjt.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer