Hans Dampf soft snakeskin fram och bak duger för mig. Året om på alla underlag och överallt, både Uppsala och i bikepark.
DHF är overkill i Uppsala, men ett fantastiskt däck annars. DHR tycker jag inte är bra alls. HR har jag heller aldrig varit kompis med. DHF/Minion SS är iofs en bra kombo och värd att fundera på… Äsch. Minst 8 hjulpar med olika däck är vad alla behöver.
Magic Mary fram och Rock Razor bak, båda i ss-casing och lagom mjukt gummi funkar också. Förövrigt en helt ok kombo även i Järvsö och Åre, så slipper man byta däck. Åre i misärlera är lite kämpigt med semislick bak ska medges, men det gick över förväntan och rensade iaf bra.
Jodå, det är dom nog.Så mina Eddy Current är inte dugliga i Uppsala? Då får jag byta imorgon!
Bäst att vara på säkra sidan..Jodå, det är dom nog.
Var förbi din arbetsplats men såg inga bromsspår på golvet, så för min del hade du kunnat få behålla Eddysarna.
Falla för grupptrycket är det som har gjort att människan är där den är idag.
Där ser man, var du på vårt kontor eller?Var förbi din arbetsplats men såg inga bromsspår på golvet, så för min del hade du kunnat få behålla Eddysarna.
Där ser man, var du på vårt kontor eller?
Kul att Connecta cykling med affärer ;)
Kul att Connecta cykling med affärer ;)
De ser snabba ut om inte annat.
Visa bilaga 551490
Synd bara att det satt en så trött cyklist bakom rodret.
Ofattbart beteende.. Du har en perfekt Lutsten bredvid cykeln, men väljer att använda dig av en mesig liten pinne? Gör om gör rätt.De ser snabba ut om inte annat.
Visa bilaga 551490
Synd bara att det satt en så trött cyklist bakom rodret.
OmtänksamtTyckte det var synd att slita på den i onödan när det låg en pinne så påpassligt. Vore trist om det bara är sand kvar när Loftberg kommer förbi nästa gång.
Måste man vara med?1:a maj ride!
![]()
Uppsala stigcyklister (förening) | Facebook
En helt och hållet obunden förening för att främja och utveckla skojig stigcykling i och runt Uppsala. För mer info, besök vår webbplats: https://uppsalastigcyklister.wordpress.com/.www.facebook.com
För er som inte vet hur man klickar på en länk så är det alltså Plantskolan 1/5 kl. 10:00 som gäller
JaMåste man vara med?
Okej :(
Så tråkigt att jag blev inlejd till att hugga ved hela dagen
Finns det något jobbigare än att cykla?
Pfjuu! Såg det tio minuter försent.Måste man vara med?
Pfjuu! Såg det tio minuter försent.
Hej senior!Hej ungdomar!
Sonen körde slarvor av bodyn på sin hoj. Och Frog verkar inte så pepp på att erbjuda reservdelar sina hojar visade det sig.
Så jag letar ett nytt begagnat bakhjul. 26" med qr, 9 delat, skivbroms. Så lätt som möjligt då han är 11-årig lättviktare. Någon som har liggande och vill sälja?
Klassisk räddare i nöd! Hörs efter maten.Hej senior!
Ja, jag har flera hjulpar. Kan kolla vad som finns i källaren efter maten.
Vilket ohyffs av honom, nästan utpressningJag fick en flaska vin för skrotet så jag blev tvungen att pracka på Hästägar'n några gamla däck också.
Gott är det till råga på eländetVilket ohyffs av honom, nästan utpressning
Hörni, jag fick en knäpp idé. Tänk om vi skulle cykla samtidigt på samma stig. Och åt samma håll dessutom. Jag vet, det låter helgalet men vore det inte rätt skoj ändå?
Hörni, jag fick en knäpp idé. Tänk om vi skulle cykla samtidigt på samma stig. Och åt samma håll dessutom. Jag vet, det låter helgalet men vore det inte rätt skoj ändå?
En dag fel, igår var grabben där å hojadeKom äntligen iväg till Källviken då pollenallergi satte stopp för förra försöket. Helt otroligt. Inte en kotte på hela EM. Nu drog jag vid fem så helt klart många som inte hunnit hem från jobbet. Men inte en enda cyklist. Visa bilaga 555030
Ja! Till höger om det vanliga stället efter den vanliga tiden?Hörni, jag fick en knäpp idé. Tänk om vi skulle cykla samtidigt på samma stig. Och åt samma håll dessutom. Jag vet, det låter helgalet men vore det inte rätt skoj ändå?
Drygt. Du får se till att få ordning på kroppen. Ryggen som spökar fortfarande?Låter ju trevligt på riktigt.
Själv saknar jag både fungerande cykel och fungerande kropp för tillfället men håller tummarna för att det kan bli av. Ni kanske kan luta @Conan arkivarien mot nåt.
/Johan