Tour of California 15/2

Tour of California 15/2
Japp, gratis livesändning. Det har det alltid varit på TOur of California. Men just nu regnar det så mycket att det inte blir några bilder, helekoptern kan inte lyfta :(

Nu visar de lite från damkreterium loppet i väntan på bilder.

Mancebo leder iaf med 3min just nu.

Här är live länken: http://tracker.amgentourofcalifornia.com/

Tour of California 15/2
Mancebo har nästan 7minuter nu, det är nog inte den smartaste cyklisten att släppa iväg med så mycket tid även om det är tidigt på etappen

Tour of California 15/2
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Hos mig står det bara "Connectiong to tour
> tracking server" och sen händer det nada.

+1
comhem har stängt ner Eurosport, internet har stulit mina sändingar och dessutom pyspunka igen idag.
Snart går jag och lägger mig.

Senast redigerad av en moderator:
Tour of California 15/2
hehe men det är bara damloppet vi får se, det ser bra ut för Fahlin iaf, bara 7 varv kvar nu.

Mancebo ligger snart 10min före klungan, han har sälskap av två andra nu.

Tour of California 15/2
Eurosport/Comhem sänder:
23:55 Cykel
Med fokus på Lance Armstrong i Tour of California 2009. Planet Armstrong.

00:00 Cykel (01:30)
Etapp 1: Davis – Santa Rosa (173,2 km). Tour of California.

Spelar in och kollar imorgon. :-)

/Leo

Tour of California 15/2
Komentatorerna är riktigt dåliga. Jag vill ha Vacchi!

Det är samma jeppar som förra året och de kan fortfarande väldigt lite.

Tour of California 15/2
Ha ha texten till vänster kommenterar hur blond och snygg fahlin är, amerikaner är lustiga... Till deras försvar skall nämnas att de även skriver att hon är duktig på att cykla.

Tour of California 15/2
Det hela påminner mig om NASA TV. Halvsnuviga röster med massa "aaah" och "uh" insprängt, uppräkning av olika tider och siffor, samt statusuppdateringar då och då.

Tour of California 15/2
Cancellara har brutit iaf. Armstrong har både kraschat och punkterat. Nu ska jag gå och kolla om Eurosport har någon bild, men jag tror inte det.

Tour of California 15/2
Är ledig hela veckan förutom på tisdag då jag jobbar 12-21 ^_^ fast igår lyckades jag somna med stor hörlurana på. Vaknade vid 1 och ingen live bild så då vart det att lägga ner..

Tour of California 15/2
Lövkvist körde bra igår också, det är inte så många kvar som det kan handla om i sammandraget nu. Starkt av Astana som har 6 av 8 gubbar med i första gruppen.

Edit: Ser att resultatlistan ser helt olika ut på olika sidor. Vem som har förväxlat Voigt med Poppe vet jag inte.

Tour of California 15/2
Satt och såg på eurosport inatt till målgång just innan 02 (har man ont i benet och är sjukskriven skall det tamigf*n utnyttjas).
Paco såg glad ut när han tvålade till Niballi och VandeWalle i spurten, den gamle dopingprissen.
Fast när det är sådär blött skall man simma, inte cykla.

Emilia gjorde en kanoninsats, så skall en slipsten dras!

Tour of California 15/2
Bang skrev:
-------------------------------------------------------
> Lance verkade klara sig fint med sin lilla skärm
> på hjälmen :)
>

Haha, skärm också, skojar du eller?
Tiihi, haha.

Tour of California 15/2
Ställer in, canal digital boxen på inspelning efter deras tablå,men stämmer ju inte,i tablån står cycling,vad får man se,bob o skidhoppning.Någon mer som råkat ut för samma sak?

Tillbaka
Topp