”TrailTröja” med ficka/fickor baktil?

Klassehäst

Ny medlem
Hej.
Söker fler märken och modeller som har fickor baktill. Tycker att Ghogh har några perfekta tröjor. Lite lösare passform än typ Racerspandex men ändå lite fickor baktill till lite bra ha saker. Hade gärna sett att dem kostade lite mindre bara därför undrar jag om någon har tips? Länka gärna.

erolwi

Aktiv medlem
Tänkt samma men också tänkt att det är nog så av en anledning, blir för sladdrigt med grejer i en vid tröja. Ghogh såg ju ut som någon slags hybrid mellan lös och tight. Jag kör med evocs minsta midjeväska när jag vill ha lite prylar med men det funkar halvbra då den ändå glider runt lite.

Berk

Aktiv medlem
Jag letade efter samma sak, men min lösning är nu att har cargobibs under mina läsare tröjor. Nu inser jag att såna tröjor inte finns pga anledningen erolwi skrev.

Nu måste jag bara hitta bra cargobibs. Är nöjd med mina Endura, men jag tycker inte om färgen och skulle gärna också har en lite tunnare. Har även Specialized med konstig passform och för lösa fickor och en bra sittande Pearl Izumi som tyvärr har fickorna för låga så att hälften av flickorna sitter under bandet av shortsen.

Topp