Trevligt inslag i cykelvärlden..

Jag blir glad när jag ser killarna arbeta, utvecklingsstörda har också rätt till sysselsättning.
Och det är bättre att dom ger sig ut och underhåller allmänheten än att dom sitter inomhus och runkar med mammas trosor över huvudet.

Haxx skrev:
-------------------------------------------------------
> Precis. Helst av allt skulle de vilja "flytta till
> ett land som inte tar emot invandrare".
>
> :)

LOL! :D

Fast Finland borde väl funka rätt OK för dom...

I'm all in!

Oskulder i Big-Brother kepsar kan inte vara fel. Utan dessa Untermäncheen kan Sveriges underhållningsindustri inte leva vidare. BSS. Bevara Sverige Skoj!

jockone skrev:
> Oskulder i Big-Brother kepsar kan inte vara fel.

En av mina grannar var nazist och dom där brudarna är det inget bra med. Jag har sett dom live. ISCCCHHHH!!!!

;D

jockone skrev:
> BSS.

Borlänge SimSällskap gjorde ogärna reklam för sig där i början av 90-talet...

Jaha, de lockas av en utomhusaktivitet? Det står inget om Vättenrundan i beskrivningen av de övriga mysiga utomhusaktiviteterna på hemsidan:
Utomhusaktiviteter ordnas främst under sommaren men även under vinterhalvåret. Paddling, skogsvandringar, exercis och tältäger tillhör några av de populäraste arrangemangen som ordnas av NSF. Vi anser att vår underbara och unika natur måste upplevas så mycket som möjligt, framför allt då den är ständigt hotad av giriga mörkerkrafter. Därför ordnar vi såväl lättsamma tältläger med trubadurer och konserter som hårt disciplinerade skogsmarscher med övernattning i egenbyggda vindskydd. Fysiska aktiviteter ordnas i baslägret och varvas av politisk diskussion.
Källa: http://www.nsfront.info/presentation.shtml

edit: länkade fel

Senast redigerad av en moderator:
> hårt disciplinerade skogsmarscher med övernattning i egenbyggda vindskydd.
> Fysiska aktiviteter ordnas i baslägret och varvas av politisk diskussion.

Det låter ju som en helt vanlig happyride i Hellas. :)

Tillbaka
Topp