[Trial] Katten Janson på stan

• Trådstartare Trådstartare cal
  • Start datum Start datum
C

cal

Guest
Rullade ner på stan idag och tog lite bilder på Robert medan han lekte runt.

Allt finns på: Kan du cykla Johanna?

_DSC1052.jpg

_DSC1044.jpg

_DSC1017.jpg

_DSC1027.jpg

DSC_0934.jpg

_DSC1003.jpg

mjau!
länge sen jag hörde ngt av honom.

du råkar inte sitta inne på hans nuvarande msn cal?

edit: schwalbe, vad för däck kör herr robert med?

Senast redigerad av en moderator:
Du har PM.

Han kör ett Michelin-däck fram, typ DH24 singleply ungefär tror jag? Schwalbe Big Betty goey glue bak.

däcket är ett "mountain xtrem" vilket typ är som ett hot-s. vilket typ är som ett hårdare och sladdrigare comp24 (dh).

kan ha blockat dig luzac, du var jobbig en gång tror jag, sen måste jag glömt! :P får se hur vi gör ;)

Sköna bilder!

Vad använder du för lins, 100-200mm eller? Det ser rätt mörkt ut... Vad kör du för bländare och ISO?

Härlig skärpa och bakgrundsblur

/Jan

> Vad använder du för lins, 100-200mm eller? Det ser rätt mörkt ut... Vad kör du för bländare och ISO?

En 80-200/2.8 zoom. Jag körde ganska mörkt stuk för att jag gillar känslan. Men det kanske blev för mörkt? Tycker ändå att det är "okej" täckning på åkaren på de flesta. Svårt med svarta jeans. ;)

haha do'h! ;)

inget 2,7" maxxis highroller 42á som jag fick av en polare. jättelågt lufttryck, sjukt grepp, men förjälla tungt

Jag tror deng driver med oss allihop!

Han suger i sig en massa helium innan varje gång han ska cykla. Det i kombination med att han är förjävlig på att hålla andan gör att han kan hoppa runt så lätt.

Det ska inte gå att hoppa upp på meterhöga stolpar med bakhjulet! ;)

raggmunk är det inte i alla fall, det har jag inte ätit på evigheter. skumpa blev det på nyår, och mingel blev det så sent som i fredags..

helium är det inte, alla vet att kväve är bättre.

Tillbaka
Topp