Skugga snett bakifrån på morgonen, hav till vänster - VästkustenUnnande mig en lyxsmörgås när jag var i stan och handlade :)
![]()
Delvis rätt - Skåne och sydkusten (Trelleborg väster) :)Skugga snett bakifrån på morgonen, hav till vänster - Västkusten
Gärdsgård ut i vattnet - Borde vara Halland eller Skåne
Räkmacka - Finns inga räkor i Skåne, alltså måste detta vara i Halland.
Jag gissar på ngnstans runt Varberg.
Är du säker på rådjur? Eller var det stora rådjur igen? 😊
Platt landskap samt krumbuktstyre - Hade det funnits en väderkvarn oxå så hade detta till 100% varit i Holland.Hittade banne mig lite nya vägar idag. Det händer numera inte ofta.
Visa bilaga 576569 Visa bilaga 576570
Platt landskap samt krumbuktstyre - Hade det funnits en väderkvarn oxå så hade detta till 100% varit i Holland.
Platt landskap samt krumbuktstyre - Hade det funnits en väderkvarn oxå så hade detta till 100% varit i Holland.
Nja, du har rätt. Franska landsbygden? Alternativt Österlen.Landskapet är inte platt! ;)
Nja, du har rätt. Franska landsbygden? Alternativt Österlen.
Och jag som har bott i Lund!Mellan Staffanstorp och Klågerup. Öster om Vinningebacken går ett par fina grusvägar.
Den som vet den vet.
Bussen stannar i Hyby? Fast där hittar du inga nya vägar?
Bussen? Jag cyklar dit jag vill cykla.
Aha. Före min tid i Skåne.Reference till Radio AFs julkalender 1987 eller när det var (Någon har tagit Tomten! Tomten, var har de då ställt huset?)
Kallar vågbrytare för gärsgård - Bor antagligen inte vid vid havet. :)Skugga snett bakifrån på morgonen, hav till vänster - Västkusten
Gärdsgård ut i vattnet - Borde vara Halland eller Skåne
Räkmacka - Finns inga räkor i Skåne, alltså måste detta vara i Halland.
Jag gissar på ngnstans runt Varberg.
Snackar om betongbarn, och så har du själv inte koll på gärdsgårdar lika gärna kan vara av sten 😜Sannolikt betongbarn. Gärdsgårdar är byggda av trä dessutom😊.
😂😂😂 jag dööööör
I Skåne ja... Där jag är i från kallar vi sånt för stengärdsgård. Eller bara stenmur.Snackar om betongbarn, och så har du själv inte koll på gärdsgårdar lika gärna kan vara av sten 😜
Var?Idag var det trivselcykling av första graden! Tog en XC-runda med mestadels grus. Tog bilen en bit bort för att slippa den tråkiga transporten några mil. Kollade Strava Heat Map (fuck vad den är bra! Även om den inte skiljer på grus och stig). Hittade en del nya pärlor till sträckor som jag får lägga på minnet. Helt otroligt att jag missat det tidigare egentligen, nästan i "när-området". Det var totalt underbart. Typ halva turen var så sagolikt vackert!!! Kommer leva länge på detta 🤩
Visa bilaga 577970
Visa bilaga 577971
Visa bilaga 577972
Visa bilaga 577973
Visa bilaga 577974
norra och östra sidan av Mjörn, om man håller sig nära kusten hela tiden
Det där blir ju att skriva ut i storformat, rama in och sätta upp i hemmet.Fortsatt trevligt.
Visa bilaga 580036
så svinigt läckert!!! inte alls avis 😃Fortsatt trevligt.
Visa bilaga 580036
Tanken har slagit mig, men jag tror min sambo tycker att det är tillräckligt med cykelrelaterade saker i vårat (mitt) liv redan. :-)Det där blir ju att skriva ut i storformat, rama in och sätta upp i hemmet.
Edit: du alltså, inte jag.