Har alltid trott att det betydde TrendSetter speciellt när det handlar om manifestationer.
förlåt.
Som enskild behövs inget tillstånd, men för arrangemang troligtvis. Det hade varit enkelt att fråga Länsstyrelsen och Polisen om det.eventet saknade "tillstånd" pga. att det ej behövs tillstånd för att cykla i skogen.
Jag är kränkt. Jag trodde jag skulle få se en glada.
Internationell, han är väl svenne?Ändå cool att en internationell vlogger hänger på Happy.
Skulle det vara ett hinder för att vara internationell?Internationell, han är väl svenne?
Åååå lite hederlig Whataboutism när man blir ifrågasatt för att bidra till konflikter!Kan ni inte vara kvar i sandllådetråden itsället? Eller hänga i ”truckers paradise” på facebook och hata på cyklister?
Jag var där och cyklade en eventet. INGENSTANS satt skyltar om cykel förbjuden. Jag visade, som alltid, hänsyn och jag upplevde inget problem. Att någon i i någonannan tråd upplevde att det fanns cyklister i områdetsom betedde sig illa (är det ens fastslaget attde hade med eventet att göra)?
Event som ej är tävlingar och ej behöver tillstånd arrangeras ofta. Randonneur event är mig veteligen inte ”sanktionerade”. Cykelgrupper som cyklar med sin klubb etc. är inte ”sanktionerade”.
Att föra en allmän diskussion om att bete sig på ett brasätt på cykel är jag med på, men era påhopp här blir väldigt märkliga.
Hamburgare o cappuccino är det som gäller på gravelmanifestationerna!Orkar inte titta på filmen, men hade de tidtagning prispall och bubbel efter målgång?
Till och med i en urspårad tråd lyckades du med att inte tillföra något allsFår man inte cykla där då, varför får man inte cykla där då? Jag trodde gruscyklar var till för att cyklas i skogen. Helsnurrigt! Herregud, om jag bara hade en sån där soffcykel som fjädrar i alla led skulle jag cyklat dit och cyklat bara för denna tråden. Förövrigt så trodde jag att gruscyklar var gjorda för skogen, men det var de då tydligen inte.edit: ja de thär sista var tydligen en upprepning
Bara köp er en riktig cykel! Asfaltcyklar är till för asfaltsvägar och förstör inga rötter. Jag antar att det är för att där är några rötter eller något hellarvigt.
Man kan inte cykla på vägar, då kastar dom bananskal på en.Köp er en riktig cykel! Asfaltcyklar är till för asfaltsvägar och förstör inga rötter. Jag antar att det är för att där är några rötter eller något hellarvigt.
Inte alla, bara åklagare. Eller hur var det?Man kan inte cykla på vägar, då kastar dom bananskal på en.
Tänk vad mycket rötter som förstörts när nya vägar anlades. Slitaget på naturen för att du ska kunna åka på din landsvägscykel på asfalt är nog något större än slitaget från ett däck på en stig.Bara köp er en riktig cykel! Asfaltcyklar är till för asfaltsvägar och förstör inga rötter. Jag antar att det är för att där är några rötter eller något hellarvigt.
Nu verkar det ha brunnit helt.Får man inte cykla där då, varför får man inte cykla där då? Jag trodde gruscyklar var till för att cyklas i skogen. Helsnurrigt! Herregud, om jag bara hade en sån där soffcykel som fjädrar i alla led skulle jag cyklat dit och cyklat bara för denna tråden. Förövrigt så trodde jag att gruscyklar var gjorda för skogen, men det var de då tydligen inte.edit: ja de thär sista var tydligen en upprepning
Bara köp er en riktig cykel! Asfaltcyklar är till för asfaltsvägar och förstör inga rötter. Jag antar att det är för att där är några rötter eller något hellarvigt.
Dags att stänga tråden tror jag.
Ja, just därför. Tycker det börjar bli lite väl hårda ord här nu...
1170 inlägg och allt du sagt sen du reggade dig här har varit rent av ordbajs med noll betydelse , det är fan bra jobbat.Får man inte cykla där då, varför får man inte cykla där då? Jag trodde gruscyklar var till för att cyklas i skogen. Helsnurrigt! Herregud, om jag bara hade en sån där soffcykel som fjädrar i alla led skulle jag cyklat dit och cyklat bara för denna tråden. Förövrigt så trodde jag att gruscyklar var gjorda för skogen, men det var de då tydligen inte.edit: ja de thär sista var tydligen en upprepning
bla bla bla. Allt ni gjorde här och alltid gör det gäller de där fjädercyklarna är att bråka. Bråka om och mot markägarna, jägarna, fåglarna och cyklisterna! Allt ni stigcyklister gör är att trilskas och skapa konflikt. Det är därför jag gav rådet om att plocka bort fjädringen och köra plan mark.1170 inlägg och allt du sagt sen du reggade dig här har varit rent av ordbajs med noll betydelse , det är fan bra jobbat.
Visa bilaga 514501
Vad är det för fjädercyklar du tjatar om?bla bla bla. Allt ni gjorde här och alltid gör det gäller de där fjädercyklarna är att bråka.
Å hå hå! Då så.Förmodligen en Fuji Feather som avses.
![]()
bla bla bla. Allt ni gjorde här och alltid gör det gäller de där fjädercyklarna är att bråka. Bråka om och mot markägarna, jägarna, fåglarna och cyklisterna! Allt ni stigcyklister gör är att trilskas och skapa konflikt. Det är därför jag gav rådet om att plocka bort fjädringen och köra plan mark.
Ingen kan ju bli förvånad över att det finns rötter i en skog, det är en skog. Ingen kan heller bli förvånad över att rötterna blir slitna av att cyklas över. Kanske ett konstruktionsfel?
Jag ställde en fråga, frågan var varför man inte får cykla där. Men det antar jag att alla ska veta av sig själv då det som händer i skogen sprider sig.
Det gick lite fort där. Det där är ett race. Utan tillstånd från länsstyrelsen så är du rökt!F-n. Börjar tappa tron om mänskligheten/Happy (oklart om man kan sätta likhetstecken mellan?). Vi har ju redan haft en tråd om detta. Jag ser inga nya tankar eller infallsvinklar öht. Men inläggen fortsätter att ramla in.
Orka bli så provocerade av en vuxen karl som vill få visningar på Youtube. Ni andra upptar också bandbredd genom ert tjafs. Den andra tråden räckte och blev över.
Och tänk att jag också blev så provocerad att jag var tvungen att plita ned ett inlägg, ironiskt tänker ni. Men där har ni fel, det här är inte ett inlägg utan ett manifest.
Förlåt!
Fin, men lite besviken på att den inte är gjord av Ishiwata Feather-stål.Förmodligen en Fuji Feather som avses.
![]()
Om du ska vara i en tråd och trolla får du väl för bövelen trolla rätt.
Den här tråden handlar om gruscyklar (som sist jag kollade saknar fjädring) på grusvägar (som sist jag kollade inte ligger i skogen).
Är det en UCI-godkänd gravelbike?
Fast om de är roliga är de väl oki?Trollningar som inte följer reglerna kan vi vara utan!
Tveksamt, borde finnas ett speciellt regelverk enbart för trollningar, och krav på namn. adress och telefonnummer.Fast om de är roliga är de väl oki?
Tja... håller med om det lite, men ibland blir det roligt också om det är gjort med glimten i ögat. Påstår dock inte att det var så i detta fallet, men fenomenet i sig KAN ändå ha sina stunder...Tveksamt, borde finnas ett speciellt regelverk enbart för trollningar, och krav på namn. adress och telefonnummer.
Glömde smajlis i mina inlägg, å andra sidan var dom ju inte så roliga heller.Tja... håller med om det lite, men ibland blir det roligt också om det är gjort med glimten i ögat. Påstår dock inte att det var så i detta fallet, men fenomenet i sig KAN ändå ha sina stunder...
#åsikt