Tycker ni alltid att det är roligt att cykla??

nieves

Aktiv medlem
Ja när man väl cyklar, innan inte alltid lika roligt. Jag behöver morötter som inte låter hjärnan hitta på anledningar till att hoppa av tåget.

Kashew

Aktiv medlem
Absolut inte. Det är alltid kul att komma ut och jag cyklar extremt sällan på blöta vägar eller regn men när vinden dyker upp som en osynlig demon som vill göra dig starkare, ge dig mer pannben, få dig att visa karaktär, nja då är det inte lika kul längre. Som att springa Toughest. Det är kul tills du har kommit till andra hindret och riktigt jvla kul igen när du kommer till sista rampen.

stigfinnare

Aktiv medlem
Det är nästan alltid roligt att cykla mtb - är det inte det så är jag på riktigt uselt humör innan, och då hjälper skogen ändå till att göra det bättre.

Det sämsta med att cykla är att det tar slut, att man måste hem och laga middag eller städa eller jobba. Har svårt att få ihop de där långa rundorna med familjeplaneringen.

BJS

Aktiv medlem
Det är nästan alltid roligt att cykla mtb - är det inte det så är jag på riktigt uselt humör innan, och då hjälper skogen ändå till att göra det bättre.

Det sämsta med att cykla är att det tar slut, att man måste hem och laga middag eller städa eller jobba. Har svårt att få ihop de där långa rundorna med familjeplaneringen.
Nattcykling!

Batavus

Aktiv medlem
Särskilt roligt är det när man börjar inse, att man tog sig runt och kom hem den här gången också.

Fundadores

Aktiv medlem
Tycker det behöver sättas i relation till annat. Är det generellt roligt med MTB-cykling, nej. Är det roligare än att springa, ja. Är det roligare än att gå på gym, ja. Det mesta som är nerförs är ju kul, liftburet eller ej, men det kanske mest är för att det blir så sällan.

Topp