[Typ On topic] Tråden för dig som vill älska!!!

Lars.E

Aktiv medlem
Som rubruken lyder: Tråden för alla som älskar att cykla med cyklar. Älska hur mycket du vill här.
Så kan alla ni som inte älskar att cykla, älska med varandra, så kan vi alla andra slippa er i andra trådar!!

edit: Vill ni älska något som inte har med cyklar att göra i andra trådar så är ni välkomna, men försök att älska, vad det än gäller.

Redigerad 1 gång(er). Senaste ändring 2018-02-04 19:28 av admin.

JTF

Ny medlem
Jag älskar att Plus-cyklar uppfanns inom mtb-världen. Är nyförälskad på sättet min nya hardtail med Nobby Nic 3.0"-däck tar sig fram i skog, stenig terräng, och olika sorters snö. Både den branta klätterförmågan och den MILDA :-) utförsåkningen har uppgraderats till euforisk lycka!

marr

Moderator
Forumvärd
Mina kompisar :) och Paco, även om han tycker illa om de flesta :p

Bengt-re

Aktiv medlem
Jag älskar känslan att sommartid ha ställt klockan tidigt tidigt och lyfta ut en nysmord, nytopsad cykel iförd nytvättade fräsha cykelkläder och ge sig ut på långrunda. En aning kallt, men trygg i förvissning om att arbetet och solens uppstigande kommer att värma upp kroppen. Förväntningarna på en lång härlig dag där jobbet bara består i att trampa, växla, navigera...

Ibland är livet gott! Love!

?

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Jag älskar att det börjar bli ljust på mornarna nu!! T om så man kunde släcka lyset sista biten.

Palle Kuling

Ny medlem
Älskar att det kommer upp en tråd enkom för positiva saker, känns som det är lite lite sånt!

Älskar att det börjar bli ljust ute

Älskar min helstela stål 27.5+/29" MTB! vem kunde tro att det är så roligt att cykla helt utan dämpare?!

Älskar min 27.5 FS AM-hoj så att den inte ska känna sig bortglömd :D

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer