Ullareds cykelkläder

Gano

Aktiv medlem
Ullareds cykelkläder
Cykelkläder finns längst in i varuhuset. De har i märket Astral. Tröstköpte ett par handskar.

Handskar i olika varianter; varsel, korta/långa fingrar etc 99:-
Kort BIB 299:-
Lång BIB 399:-
Strumpor, jackor, tröjor

Bilagor

Barrett

Aktiv medlem
Ullareds cykelkläder
Deras långa vinter bibs o jacka är bra, grymt prisvärda. Haft mina flera år utan problem.

Deras vinter-finger-handskar är ok. Stoppningen håller inte toppkvalitet o dom är ofta lite lite för varma. Funkar dock till lugn pendling eller när det är riktigt misär kallt.

Bibsen i övrigt tycker jag har katastrofalt dålig blöja. Säkert individuellt men jag har svårt att se vilket arsle dom kan glädja. Har ändå ett par jag använt då o då i flera år när allt annat varit i tvätt o kvalitén i övrigt har jag inget att anmärka på.

Tröjorna har iaf tidigare varit fula till den grad att det är bortom all rim o reson all vilja krypa i något dylikt, än mindre betala för dom.

Ska till krokarna i påsk så då blir det nog en uppsättning vinterkläder till att alternera med. Kanske provar deras regnjacka oxå o om dom har någon neutral väst i sortimentet?

Duckyboy

Aktiv medlem
Ullareds cykelkläder
Jag kör med de korta bibsen. Tycker det funkar kanon. Så mitt arsle verkar de funka för. ???.
Prisvärda. Har kört med dem i några år nu utan några kvalitets problem.

nesvop

Medlem
Ullareds cykelkläder
tobo sa:
Har köpt en hel del Astral-kläder på Gekås under åren och tycker de är kanonbra.

Astral är ett danskt märke, som kvalitetsmässigt är jämförbart med Craft.

Astral säljs även hos https://www.cykelgear.se/index.php?...earch_in_description=1&keyword=astral&x=0&y=0
Jag tycker att de är väsentligt sämre än Craft, men jag har med handen på hjärtat handlat lite mer ur Crafts "premiumsegment" så om man menar de billigaste produkterna på Craft så kan jag nog hålla med.

Det är helt ok och grymt prisvärda grejer!

SLI

Medlem
Ullareds cykelkläder
nesvop sa:
tobo sa:
Har köpt en hel del Astral-kläder på Gekås under åren och tycker de är kanonbra.

Astral är ett danskt märke, som kvalitetsmässigt är jämförbart med Craft.

Astral säljs även hos https://www.cykelgear.se/index.php?...earch_in_description=1&keyword=astral&x=0&y=0
Jag tycker att de är väsentligt sämre än Craft, men jag har med handen på hjärtat handlat lite mer ur Crafts "premiumsegment" så om man menar de billigaste produkterna på Craft så kan jag nog hålla med.

Det är helt ok och grymt prisvärda grejer!
Ja, håller med. Jag har både Craft och Astral, och Craft är mer kvalitet, men Astral är gott nog för mig.

Barrett

Aktiv medlem
Ullareds cykelkläder
Jag va där i somras o då var det bara ett begränsat sortiment i källaren. varierar ju normalt lite efter säsong.

Tror dock dom håller på med en ut/ombyggnad som skulle rymma en sport avd.

tobo

Aktiv medlem
Ullareds cykelkläder
Tror dock dom håller på med en ut/ombyggnad som skulle rymma en sport avd.
Enligt deras hemsida så öppnades nu i torsdags (24/9) en 2000 kvm stor sportavdelning, med fokus på bl.a. cykel.

Ullareds cykelkläder
Enligt deras hemsida så öppnades nu i torsdags (24/9) en 2000 kvm stor sportavdelning, med fokus på bl.a. cykel.

Jag läste det datumet nyss och tänkte att det gått en månad, men det var ju bara nu i veckan alltså.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer