Umeå-tråden Del II

Jackson

Ny medlem
Umeå-tråden Del II
Hoj gött fölk!

Helgen den 6:e - 9:e september kommer jag att få finbesök från UVSA. Eftersom det fina besöket är cyklist, men inte kommer att ha med sig nån cykel, och eftersom jag så himla gärna vill visa upp fantastiska Umeträsk på bästa vis, skulle jag vilja ta ut han på en tur. Jag undrar därför om det finns nån som skulle kunna tänka sig att låna ut en cykel för en dag? Jag skulle tro att Matt är ca 185-190 cm lång. Självklart belönas utlån med bakelse.

Jackson

Ny medlem
Umeå-tråden Del II
Ruggen skrev:
-------------------------------------------------------
> XL radonen kan brukas om så önskas!

Gud vad schysst! Jag tror att den kan vara alldeles perfekt! Tysen takk!

Ruggen

Ny medlem
Umeå-tråden Del II
Jackson skrev:
> Ruggen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > XL radonen kan brukas om så önskas!
>
>
> Gud vad schysst! Jag tror att den kan vara
> alldeles perfekt! Tysen takk!

No probs! Måste fixa nya bromshandtag bara, men det är beställt idag så dom skall väl hinna hit innan dess.

JMa

Ny medlem
Umeå-tråden Del II
Jackson skrev:
> Hoj hoj,
>
> Jag vill cykla ikväll. Tänkte mig hässingberget
> men är int omöjlig på annat. Pepp?

Pepp här också! Cykelbron? När?

/Jonas

Jackson

Ny medlem
Umeå-tråden Del II
Fint! Jag brukar hitta, i sinom tid... Oftast tittar jag dock ned i marken och flåsar så mkt att jag mest kommer rätt eftersom Marran har så färgglada kläder :). Men vad sägs om en tur på Umåker först och sen tutar vi vidare till hässing? Hittar du dit (till Umåker?). Då kan vi ses vid parkeringen där spåren börjar. Vilken tid passar dig?

JMa

Ny medlem
Umeå-tråden Del II
Jackson skrev:
> Toppen! Ska vi säga halv sju vid cykelbron
> (tegssidan)?

Funkar bra för mig!

Jackson

Ny medlem
Umeå-tråden Del II
Grymt jobbat ikväll! Mkt trevlig tur och sjukt fint ljus. Var nog första gången hässingberget skådade en fatbike :), men inte sista hoppas jag. Tack och bock

Pepperazzi

Aktiv medlem
Umeå-tråden Del II
Hässingberget får nog vänta någon vecka innan fatbiken återvänder, föraren behöver återhämta sig. Mycket trevlig och fruktansvärt jobbig tur ändå!
Var nära att ge upp flera gånger, men tog mig runt till sist. Hade jag vetat vad jag gav mig in på innan hade jag nog tränat upp flåset lite bättre :)

tand

Medlem
Umeå-tråden Del II
Tävling i Bygdsiljumbacken bikepark 8 sep, kom kom!

Eftersom det oftast är mest snubbar som cyklar i parken så vill vi framför allt peppa alla qvinns att komma och va med!

moskito.jpg

8 september är det dags för första upplagan av Moskito Challenge!

Vi håller för tillfället på att bygga en ny bana "Moskito" (röd) och som invigning av denna så vill vi arrangera en tävling.
(Banan är designad av vår Spanska vän Moskito Lokito)
Vi kommer att ha två klasser Dam och Herr och de tävlande ges chansen att göra så bra tid som möjligt på ett enda åk "bäst tid vinner!!!"
Sedan kommer vi även ha utlottningspriser bland deltagarna.

Under dagen från kl 10:00 till 12:00 så får deltagarna köra banan så mycket de vill för att bekanta sig med den och kl 13:00 så startar tävlingen!

Tävlande måste vara förmälda för att få vara med!
anmälan sker på simple signup: http://simplesignup.se/event/30080

Gratis Deltagande!

Senast ändrad:

marran

Aktiv medlem
Umeå-tråden Del II
tand: Ser grymt ut, ska försöka komma!

Monsunen verkar ha lagt sig lite, någon som är sugen på en tur i den nyvattnade skogen i eftermiddag?

Det ska bli fint väder imorgon också sägs det, då borde det cyklas tycker jag

JMa

Ny medlem
Umeå-tråden Del II
Tror att jag väntar med cyklandet till imorgon. Här på Mariehem började det att ösa ner precis nu.

Och 15 min senare lyser solen. Lite sent med april väder kan man ju tycka. så kanske man ska cykla ändå då =)

Senast ändrad:

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer