Under biked? Giga! Freeride eller super enduro?

Valhalla_

Aktiv medlem
Lite canyon torque / propain spindrift över den. Verkar som att ca 180 mm slag börjar bli allt vanligare. More is more :giggle:

jonte987

Aktiv medlem
Ja, det var väl lite tunt i freeride segmentet. Jag som kör reactor hopp på en mega har lite svårt att bedöma behovet.
Fast det är kanske just det, med en kapabel reactor blev det nog för lite plats för Megan i icke tävlande gubbkundbasen

Paco

Aktiv medlem
Har sett den i mitt Instagramflöde ett tag men har hela tiden trott att det var en ny Santa Cruz😂

KOLOSS

Aktiv medlem
Ja, det var väl lite tunt i freeride segmentet. Jag som kör reactor hopp på en mega har lite svårt att bedöma behovet.
Fast det är kanske just det, med en kapabel reactor blev det nog för lite plats för Megan i icke tävlande gubbkundbasen
vad är din hecykelort?

KOLOSS

Aktiv medlem
Äh, jag droppar typ 70cm i Genarp Skåne. Kollade precis på videon och giga är det sista jag behöver. (Och det visste jag) Reactor däremot hade varit kul att testa.
Ja, Giga känns lite overkill för det. Reactorn känns som en lagom cykel för det. funkar fint till det mesta i södra sverige imo

jonte987

Aktiv medlem
Giga är rätt mycket DH, jag har inte riktigt fått smak för den looken. Av 21orna tycker jag nog reactor är snyggast. Tvekar på senaste Megan. Visst en flaska får plats men gubbmage?

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer