UPPDATERAD IGEN - STULET Göteborg (Masthugget) - 3x hjulpar lvg/cx, 2x hjulpar 26", 3x 26"-gafflar + delar,
Hade dessvärre inbrott i källarförrådet inatt (Masthugget, Göteborg) med resultatet att tre par tävlingshjul för landsväg/cykelcross och två gafflar för 26"-MTB försvann. Håll gärna utkik och meddela mig om/när ni ser något! Det som försvann var följande;
Mavic Cosmic Pro Carbon, 45mm kolfiberhjul med aluminiumbromsyta, svarta dekaler och borttagna Mavic-logotyper, Veloflex Master-däck
Veltec Speed 4.5 FCT, 45mm kolfiberhjul, tub, med svarta Vittoria Corsa-tubdäck
Novatec Sprint, låga aluminiumtubhjul, svarta, med Challenge Limus Pro cx-tubdäck (i hjulväska).
Gafflarna var en Rock Shox Reba SL med svarta ytterben från en Recon, samt en grå Fox Float 100 RL, båda för 26". På den ena gaffeln satt en svart Procraft-styrstam, på den andra ett svart Hope-styrlager.
Samtliga var in- och fastlåsta, men buset tog ut hela dörren i gångjärnen (men den hängde fortfarande kvar i mitt ambitiösa Habo-lås...) och kapade låsvajern som de satt fast i. Ni når mig över PM.
Tack!
edit: INTE namn/telefon/adress för fler tjuvar. Tack för påminnelsen.
Mavic Cosmic Pro Carbon, 45mm kolfiberhjul med aluminiumbromsyta, svarta dekaler och borttagna Mavic-logotyper, Veloflex Master-däck
Veltec Speed 4.5 FCT, 45mm kolfiberhjul, tub, med svarta Vittoria Corsa-tubdäck
Novatec Sprint, låga aluminiumtubhjul, svarta, med Challenge Limus Pro cx-tubdäck (i hjulväska).
Gafflarna var en Rock Shox Reba SL med svarta ytterben från en Recon, samt en grå Fox Float 100 RL, båda för 26". På den ena gaffeln satt en svart Procraft-styrstam, på den andra ett svart Hope-styrlager.
Samtliga var in- och fastlåsta, men buset tog ut hela dörren i gångjärnen (men den hängde fortfarande kvar i mitt ambitiösa Habo-lås...) och kapade låsvajern som de satt fast i. Ni når mig över PM.
Tack!
edit: INTE namn/telefon/adress för fler tjuvar. Tack för påminnelsen.
Senast ändrad: