UTU 2022 23-27 Juli

ooms

Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Testa Uppsala 200 i slutet av maj. Med mat på Leufstabruks värdshus är det en riktig randohöjdare om vädret är fint. Platt är det också. Lite blåsigt kan det vara dock.
Det har ju stängt igen, så får väl hoppas nån vågat köpa det tills maj.

Peth

Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Det har ju stängt igen, så får väl hoppas nån vågat köpa det tills maj.
Meh, att det ska vara så svårt. Fattar de inte vilken misär det blir när man spetsat in sig på finlunch i Lövstabruk och man får nöja sig med Icafika i Örbyhus.

GoranS

Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
G*lf?! Snart säger du väl att rando helt kan ersättas med f*tboll.
Som jag ser det har golfbanor har två existensberättiganden - de är bra för längdskidåkning då snötillgången är dålig och de har inte sällan restauranger som är relativt ok om man är ute och färdas och behöver käka lunch.

Arenor för bollsparkande primadonnor som ser ut som de är döende om någon råkar andas på dem har jag inget till övers för över huvud taget.

JLarsson

Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Det finns en sak som är värre än Brunost, och det är Gamalost. Tror det delades ut som priser på Viking Tour, glad att jag inte vann nån kategori.

kaj a

Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Angående mat så kan jag rekommendera sodd. Inderøysodd æ bäst tycker jag. :-)

Nästa gång får ni passa på att smaka rakørret.

nieves

Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Jag såg att Saimaa Cycle Tour 2022 fått EU-bidrag för sitt lopp. Jag vet inte kriterierna kring äskandet men det kanske skulle vara något även för UTU?
Screenshot_20211110-201642_Chrome.jpg

GoranS

Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Har lyft frågan till involverade personer.

Rent personligen får jag dock säga att jag inte tycker att den där typen av småduttande med pengar är det som EU:s största förtjänst.

tjolahopp

Medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Senast ändrad:

kontrapunkt

Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Hej randonnörer!
Skulle du vara intresserad att vara volontär på UTU? Eller känner någon som skulle vara intresserad?

Vi är rätt många volontärer, men skulle gärna vara några fler, särskilt nu med så många anmälda. Som volontär får man ta del av detta cykeläventyr utan att behöva cykla hela sträckan (men det kommer finnas möjlighet att åka en RM-godkänd volontärtur en vecka innan för de som önskar). UTU står för resa till / från kontrollen (från orter i Sverige), mat och enkelt boende. Man får också en garanterad startplats i UTU 2026.

Hör av dig till info@pilgrimbrevet.se om du är intresserad!

kontrapunkt

Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Hej!
Nu har platserna på UTU 2022 som var reserverade för volontärer släppts. De på väntelistan har fått möjlighet att boka dem sen 1/12, men just nu finns 5 platser tillgängliga för allmänheten.

Är du intresserad att köra, men inte fick chansen först? Nu kan vara ett bra tillfälle att föranmäla sig.

nieves

Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Hej!
Nu har platserna på UTU 2022 som var reserverade för volontärer släppts. De på väntelistan har fått möjlighet att boka dem sen 1/12, men just nu finns 5 platser tillgängliga för allmänheten.

Är du intresserad att köra, men inte fick chansen först? Nu kan vara ett bra tillfälle att föranmäla sig.
Jag velar mellan allt utom att cykla, volontärsloppet låter jättekul men om jag väljer LEL så blir tiden kanske lite knapp att hinna resa till London?

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer