Insectosaurus
Medlem
Utväxling på fixed gear/single speed i sthlm?
mina ben är starka som bark, men vad har du för utväxling? och vart bor du?Det beror helt på hur klena ben du har. 😍
mina ben är starka som bark, men vad har du för utväxling? och vart bor du?Det beror helt på hur klena ben du har. 😍
Trådsmala ben på en knubbig kropp gör att 32/16 känns som en lagom utväxling.mina ben är starka som bark, men vad har du för utväxling? och vart bor du?
Där har du faktiskt fel herr DanielMåste man fråga så är single speed fel val...?
Jag skulle gärna cykla ss om det var helt platt, men någon sådan stad där det inte heller blåser känner jag inte till..
Ok, vilken stad är platt och fri från blåst?Där har du faktiskt fel herr Daniel
Och känns det som du bara sitter och vispar runt benen, växla upp.Har man en växlad cykel är det rätt lätt att prova sig fram, välj en växel och cykla till jobbet utan att växla. Är den för tung, växla ner en växel och prova igen.
Har man en växlad cykel är det rätt lätt att prova sig fram, välj en växel och cykla till jobbet utan att växla. Är den för tung, växla ner en växel och prova igen.
Man får hoppas att de växlarna inte ligger bredvid varandra bara.Och känns det som du bara sitter och vispar runt benen, växla upp.
Då gäller HTFU eller shoppingrunda.Man får hoppas att de växlarna inte ligger bredvid varandra bara.
Men oxå den där ZEN känslan att man är ett med cykeln. Låter flummigt men sant:-)