Vad är dyrast och lättast???

JT

Ny medlem
4119901067.jpg

1075 kr, 18 gram = 59,7 kr/gram.

Tobe

Aktiv medlem
SRP klingbultar i titan hade ett rätt högt kilopris när det begav sig. Annars borde aluditos tinga ganska högt kilopris.

Trackramar ligger väl också bra till? Fast priset på dem beror ju iofs den något begränsade serien de görs i...

Orv

Ny medlem
Riktiga dekaler som sitter under klarlacken kan nog få upp den där pris/vikt kvoten en del.

Senast redigerad av en moderator:

Bianchi oskar

Ny medlem
Johan_ skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu har jag faktist hittat något dyrare. Styrlager:
> 190kr/22g=8,64 kr/g... Tog lite tid att hitta men
> det går att hitta dyrare grejer.

hur fan får du det till ett styrlager? för mig ser det ut som en starnut och ett topplock ;)

Tim

Ny medlem
måste vara skruv.
hittade schmolke carbon skruvar m4x16mm som väger 0,5gram styck och kostar 8€/styck vilket blir 16€/gram.

TommyE

Ny medlem
Man kan säkert beställa klingor som är belagda med Califonium. Tyvärr sönderfaller ämnet rätt fort och eftersom det kostar runt 1000 miljarder per kilo så är det kanske inte så intressant på ett tag.

Annars hade ju den kända berylliumramen ett högt kilopris. Gick den inte på över 100 tkr eller mer för ramen? Beryllium är giftigt också, men vill man vara fin... :)

Faran

Ny medlem
Himlars! Någon på VV visade bilder på sin nya cykel på WW. Det var en Scott CR 1 med Lightweighthjul, recordväxlar, THM Carbonies vevparti (Clavicula), THM framgaffel Scapula SP, AX Lightness sadelstolpe, Det är inte KLOOKT! Va?? Den såg himla dyr ut.

Jag är inte avis eller så..... men jag tröstar mig med att han inte kommer att få lika starka ben som mig:)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer