Usch! Ser ut som Corona.
Miller! :)Usch! Ser ut som Corona.
Har nästan aldrig annat än vatten i flaskorna.
Jag kör oftast vatten, men när det blir lite längre pass och varmt har jag märkt skillnad på att slänga i en Zero-tablett. Att återföra elektrolyterna gör nog sitt. Man slipper den där "bakis"-känslan efteråt som Rattnalle nämner.High5 Zero.
![]()
ZERO Hydration Tablets (20 Tabs)
Köp High5 Zero Elektrolytdryck (20 tabletter) - Tabletter på wiggle.se. SPARA 31 % - Ord. pris: 80,17 kr - nu endast 54,89 kr. Gratis frakt över hela världen möjlig.www.wiggle.se
Jag köper att du får ner gifflarna i flaskan hemma i lugn och ro, men är det inte lite trögt att dricka dom ur flaska ute i fält?Vatten. Vid långtur kompletterat med en flaska cola och en påse kanelgifflar.
Skulle precis skriva att jag hade läst någon som körde med iste, det var nog du som skrivit i en tidigare tråd? Hursomhaver så gör jag också det numera, tack för tipset!Jag kör med en flaska vatten och en med iste som blandas så det inte blir för sött. Funkar bra för mig.
Jag köper att du får ner gifflarna i flaskan hemma i lugn och ro, men är det inte lite trögt att dricka dom ur flaska ute i fält?
Borde jag ju ha räknat ut själv, tar med mig tipset för nästa långtur. Antar att man inte kan köra med Fanta, för det skulle ju bara vara konstigt.Man mixar bullarna innan man trycker ner dem i colan.
Maurten är väl the shit.Vad gäller nuförtiden, High5?
Borde jag ju ha räknat ut själv, tar med mig tipset för nästa långtur. Antar att man inte kan köra med Fanta, för det skulle ju bara vara konstigt.
Hur är det med Pepsi och mixade kanelbullar istället för gifflar?
Så klart. Göran din noob!Det blir superäckligt.
Men jag skrev ju ovan att jag i stort sett bara kör vatten. Klart man är en n00b vad gäller läskblandade mixade bakverk då. Och om man inte kan få ställa en fråga om att blanda mixade kanelbullar med Pepsi på detta forum, var ska man då ställa den? I riksdagen? Till fråga Lund?Så klart. Göran din noob!
Oftast bara vatten, varma dagar med en brustablett Apotekets vätskeersättning, och långdistans en halvdeciliter dextropur per flaska på det.
Halv OT men ändå berört ämne, gifflar...hur kan ni äta denna torra skapelse? Eller har alla mina påsar varit en dålig batch?![]()
Siri eller Alexa?Och om man inte kan få ställa en fråga om att blanda mixade kanelbullar med Pepsi på detta forum, var ska man då ställa den? I riksdagen? Till fråga Lund?
Edit. Feltolkat inlägg.Är det verkligen nyttigt att dricka massor med vatten som inte är spetsat med salt? Förlorar kroppen för mycket salt kan man ju avlida.