Väldigt specifik mobilhållare.

str85

Medlem
Edit: Efter x antal spydiga svar på Sveriges trevligaste forum så formulerar vi om och håller oss till den direkta frågan...

Men skulle behöva en hållare till mobilen som uppfyller följande önskemål så är tacksam för förslag om ni har.
- finnas I butik i Järfälla/västra Stockholm, alt. webbshop som kan garantera lev innan onsdag.
- stadig konstruktion och gärna model som "greppar" telefonens hörn.
- vridbar 90 grader så den kan fästas både på stam och styre och ha i liggande eller stående läge.
- passa med Galaxy S21 Ultra.

Tacksam för förslag.

Senast ändrad:

OldBones

Aktiv medlem
Känns onekligen farligt, oavsett om du är tvärsäker på att annan trafik kommer utebli så riskerar du att skada digsjälv. Tänker inte peka med varken moralisk pekpinne eller hela handen här, så kan iallafall tipsa om att jag såg en hållare som du söker på Decathlon.

weldion

Aktiv medlem
000005076727.jpg

str85

Medlem
Känns onekligen farligt, oavsett om du är tvärsäker på att annan trafik kommer utebli så riskerar du att skada digsjälv. Tänker inte peka med varken moralisk pekpinne eller hela handen här, så kan iallafall tipsa om att jag såg en hållare som du söker på Decathlon.
Kanske ska förtydliga att jag inte tänkte cykla och aktivt titta. Mer att jag måste ta mig från punkt A till B och måste vara vid B 20:00 utan tillgång till bil och avskyr kommunala transportmedel. Så tanken var att I lugnt tempo cykla I halvtid och lyssna på matchen men samtidigt kunna stanna till och kolla på större händelser.

Men tack för förslaget ska kolla

darkforce

Aktiv medlem
Edit: Efter x antal spydiga svar på Sveriges trevligaste forum så formulerar vi om och håller oss till den direkta frågan...

Men skulle behöva en hållare till mobilen som uppfyller följande önskemål så är tacksam för förslag om ni har.
- finnas I butik i Järfälla/västra Stockholm, alt. webbshop som kan garantera lev innan onsdag.
- stadig konstruktion och gärna model som "greppar" telefonens hörn.
- vridbar 90 grader så den kan fästas både på stam och styre och ha i liggande eller stående läge.
- passa med Galaxy S21 Ultra.

Tacksam för förslag.
tyvärr innehåller sveriges ibland (o)trevligaste forum ca 50% idioti/forumtroll 25% fyllesvar o 25% vettiga om man inte är insvuren i innersta kretsens lycra_memil_wannabe klubben ungefär lika illa tidvis som i gravel bike sweden på fejjan..

men ang tips på hållare så har ja sett liknande på cykloteket i blocks

Bengt-re

Aktiv medlem

Den är en påse, meeeeen - den är vändbar 90 grader, tålig, pålitlig, och gör jobbet. Jag använder en sådan när jag turfar i alla väder och det fungerar. Btw finns det en garmin QT adapter på thingivse.

str85

Medlem
tyvärr innehåller sveriges ibland (o)trevligaste forum ca 50% idioti/forumtroll 25% fyllesvar o 25% vettiga om man inte är insvuren i innersta kretsens lycra_memil_wannabe klubben ungefär lika illa tidvis som i gravel bike sweden på fejjan..

men ang tips på hållare så har ja sett liknande på cykloteket i blocks
Haha, tack, ska kolla!

Det här forumet får flashback att framstå som en kamratlig ljusstöparklubb i jämförelse.
Förutsatt att du inte frågar vilken färg på lycran som är bäst när du ska cykla åt fel håll i rondellen två månader per år och låtsas att du är Chris Froome.

Senast ändrad:

str85

Medlem

Den är en påse, meeeeen - den är vändbar 90 grader, tålig, pålitlig, och gör jobbet. Jag använder en sådan när jag turfar i alla väder och det fungerar. Btw finns det en garmin QT adapter på thingivse.

Hmm, intressant, tack förförslaget!

Pfaff

Aktiv medlem
RAM mount har. Och de håller prylarna på plats.
Säljs mest hos MC-handlare, kolla återförsäljare Sverige.

marr

Moderator
Forumvärd
Kör du ljudet i hörlurar med? Tur många stannar hemma och ser på matchen :)

Quadlock brukar vara poppis. Ytterst oklart om de säljs här nånstans bara.

str85

Medlem
RAM mount har. Och de håller prylarna på plats.
Säljs mest hos MC-handlare, kolla återförsäljare Sverige.
Oj, ja den där såg väldigt lovande ut.

quid

Aktiv medlem
Thule har en stabil, något bulkig och relativt billig variant. Bör finnas i butiker som säljer andra Thule grejer

Mini_me

Aktiv medlem
Haha, tack, ska kolla!

Det här forumet får flashback att framstå som en kamratlig ljusstöparklubb i jämförelse.
Förutsatt att du inte frågar vilken färg på lycran som är bäst när du ska cykla åt fel håll i rondellen två månader per år och låtsas att du är Chris Froome.
Du läser fel trådar på Flashback 😉

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer