Vänern runt på grusväg!
Lite att bita i! Hela varvet utan vila :)
Ingår depå och servicebil på dom också? :)Jag funderar på att börja ta betalt för mina rundor också.
Den största frågan är väl om det ingår deras unika Gravelkorv :)Ingår depå och servicebil på dom också? :)
Barkbröd och gruskorv serveras.Den största frågan är väl om det ingår deras unika Gravelkorv :)
Jag funderar på att börja ta betalt för mina rundor också.
(egentligen inte lämplig cykel heller)
Om du vill. Beror på vad du betalar!Ingår depå och servicebil på dom också? :)
590 kronor. Men då vill jag ha servicebil, depå och Gravelkorv!Om du vill. Beror på vad du betalar!
Degen ska in, det är viktigastStår ingenting om vilka som står bakom och webbplatsen har en del i övrigt att önska också.
Men det är väl som vanlig. Ah, sätt in pengarna!
Det låter för mina klena ben som en rätt tuff utmaning58 mil grus på ett dygn låter ju nästan för bra för att låta bli. Var sätter jag in pengarna?
Instämmer, det är ju ruggigt bra58 mil grus på ett dygn låter ju nästan för bra för att låta bli. Var sätter jag in pengarna?
Nu ska det vara ändrat!Tror att det har blivit lite knas med övernattningarna på hemsidan. Första natten tillbringas enligt sidan på Åmåls Stadshotell i Kristinehamn, medan andra natten tillbringas på Statt Kristinehamn i Åmål.
Okrypterad sida och google docs för anmälan. Lukar scam lång väg.
Visa bilaga 535172DNSBL check page
matrix.spfbl.net
Kan lova att det inte är scam. Var själv med och körde tredagars + Tre Berg förra året. Var lite av ett testår men riktigt bra och trevliga arrangemang.Okrypterad sida och google docs för anmälan. Lukar scam lång väg.
Visa bilaga 535172DNSBL check page
matrix.spfbl.net
Elitgravelpatriarkatet!Ja!
Mot PATRIARKATET!
Korven är unik, och den finns i depåerna.Den största frågan är väl om det ingår deras unika Gravelkorv :)