Vänta på paket-tråden! Del. II

Jeppe_E

Aktiv medlem
Väntar på nya Randonneur-sulor som äntligen fanns i lager + bredare stänkisar och ny linda pga gammal vurpa :)

9043954214_1b07d03184_b.jpg

10433-500x500.png

bontrager-gel-cork-handlebar-tape-2015-brown.jpg

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Upptäckte igår att jag visst behöver köpa nya vajrar till min hoj jag inte tänkte lägga ett öre till på *suck*. Så, nu är det beställt! Tog och beställde lite andra slitdelar så det blir vårservice på några cyklar sedan när paketet kommer från Bike24. Vajer-set för broms och växel, bromsbelägg, kedjor. Nya handtag till cruisern samt blingventilkåpor :) sedan såg jag denna skönhet igen och kunde inte låta bli denna gång! :)

kcnc.png

Senast ändrad:

Makten

Aktiv medlem
Väntar på en Gravity Dropper som jag beställt direkt från tillverkaren. Fort går det ju inte i alla fall. De kanske skeppar med båt? :-/

ScreenShot2016-03-03at22.35.59.png

Vernersson

Aktiv medlem
#SUPERKRÄNKT! :-O

Det är rent för jävligt!
Jag har blivit blåst på en paketväntan.
Fatta den fasan att få en avi i lådan om att posten har försökt leverera ett paket igår när jag inte var hemma (nej, jag var verkligen inte hemma så ni behöver inte börja jiddra om fejkleveranser osv) eftersom jag inte ens hade en aning om att paketet var på G.

Beställde för ett bra tag sedan lite småkrafs från Gabelprofi och det var satt leveranstid till slutet av mars / början april.
Gabelprofi får hem prylarna tidigare & skickar utan att meddela mig....

Jag fick inte vänta.... Skandal!!! :-O

(i verkligheten är inte brevskrivaren alls kränkt utan ganska nöjd ändå) ;-)

Jag väntar på en reservdel till min xtr-bakväxel och ett conti mountain king däck beställt från bike-discount. Hoppades det skulle komma igår men fick tji... Är dock inte kränkt... Än...

NickPick

Aktiv medlem
mikipedia_ sa:
Kung_Gustaf sa:
43 passade visst inte... så det fick bli ett par 44:or i annan färg :)

Den där är så snygg, sånna ska jag köpa snart.

Ser ut som mina warp-skor jag hade i 9an :) Nu säger jag inte att mina nya skor som är på väg är snyggare... Så no offence anyone.
Paketet kom till eSverige i fredags (skickades i torsdags). Tyvärr är jag borta tisdag- fredag :(

Makten

Aktiv medlem
Makten sa:
Väntar på en Gravity Dropper som jag beställt direkt från tillverkaren. Fort går det ju inte i alla fall. De kanske skeppar med båt? :-/

Idag damp den ner, utan att paketet gått att spåra sen det lämnade USA. Exakt 14 dar. Ganska söligt, men då valde jag billigaste fraktalternativet.

Kung_Gustaf

Ny medlem
Helt fantastiskt egentligen att man kan beställa från en annan tidszon och frakten är lika snabb :O Heja paketet, kom till mig!

Bilagor

• Screenshot_2016-03-08-07-51-11.png
    Screenshot_2016-03-08-07-51-11.png
    23.5 KB · Besök: 11

Sambal Oelek

Aktiv medlem
jaha, väntar på ett paket som kom via DHL, hamnade på terminal långt bort. Ringde DHL och undrade om det gick att ändra adress. Nej det gick inte utan jag får kontakta butiken så får de göra en ändringsanmälan. (?? sist gick det).
Kontaktade butiken och de säger att DHL ska ha 8 Euro för den servicen. Ehhh, nehedå, då hämtar jag det helre själv. Usch då. Har aldrig hört detta förr, konstigt.

aahlborg

Aktiv medlem
Väntar på en cykeldator som är på väg till Tyskland för att få nytt fäste. Med lite tur är den på väg tillbaka innan nästa helg.

marr

Moderator
Forumvärd
Jag väntar på:

En ryggsäck

Ett par hjul

En Yep

Två däck

och lite annat.

Tydligen väntar jag inte på en maxle. Det måste åtgärdas.

marr

Moderator
Forumvärd

rekcos

Ny medlem
Är det fler än jag som väntar på leverans från Cykelkraft?
Beställde smått och gott den 21 februari, skickat två e-post till deras kundservice utan svar. Nu har det gått 15 arbetsdagar. Nu börjar mitt goda hjärta för Cyclecomponents/Cykelkraft att slå på sista slagen :/

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer