Vätternrundan 2021 missade anmälan vad gör jag nu?

silver86

Medlem
Januari gick lite väl fort verkar det som, för nu har jag missat intresseanmälan.
Är det kört nu? Har för mig att jag anmälde mig väldigt sent ett år, maj/juni typ.

silver86

Medlem
Jag försökte ju tänka lite positivt här, med tanke på att förra året blev inställt, när jag hade anmält mig i tid... :D

silver86

Medlem
Vet det gjorde jag förra året, solo, 325 km, cyklade lite fel en sträcka...
Tänkte att det skulle gå lättare/roligare med lite depåer, folk osv, om nu den jäkla smittan ger med sig...

Raemoe

Aktiv medlem
Jag missade helt förra året, och det fanns gott om platser kvar vid en (mycket) sen anmälan. Föranmälan verkar ju mest vara för folk som är kinkiga när de ska starta och kör i grupper, som jag förstått det. Fick en urdålig start vid kl 04.15 eller något, och det kanske var lågtryck på grund av corona och inställningsrisken... men det lär väl se likadant ut i år med.

silver86

Medlem
Ja så gjorde jag 2019, anmälde/betalade i början på Juni. Fick bryta efter 15mil hade lite lätt förkylning kvar sen veckan innan och kände att det inte va värt det. Men med tanke på hur lång tid bussresan tog tillbaks så kunde ja kanske harvat mig runt istället. Cyklade solo helgen efter istället, midsommardagen... Förra året cyklade ja själv runt sjön, efter 13 veckor med gips, båtben... Han va utan gipset i några dagar iaf :D Gjorde mer ont i handleden ju längre ja kom...

silver86

Medlem
Tänkte att ja skulle lyckas ta mig runt "officiellt" i år, men just nu känns det ju mycket tveksamt.

ooms

Aktiv medlem
Hetsen verkar ha gått ner senaste åren, så det verkar finnas platser kvar ganska länge nu.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer