Växelöra till norco optic 2020

Ploppen

Ny medlem
Halloj! Jag slog till på en norco optic c3 2020 förra våren från bike24. Är supernöjd med hojen men växelörat är lite böjt även om det fungerar än. Jag skulle vilja få tag på några stycken att ha i reserv men har stött på problem med att hitta. Någon som är i samma sits men lyckats hitta?
Reservdelsnummer är 913015-006. 🤔 Tacksam för svar.

HMGustavsson

Aktiv medlem
Har tänkt jag ska beställa men inte kommit mig för än, borde vara denna helt klart.
Kom av mig när jag inte hittade något mer för fri frakt, som jag iofs inte kollat vad den är från Kanada 😊

Senast ändrad:

clara

Aktiv medlem
Som jag förstått det har den SRAM universal hanger. Har dock inte behövt byta mitt än så kan inte säga att jag är 100% säker.

Slobby

Aktiv medlem
Halloj! Jag slog till på en norco optic c3 2020 förra våren från bike24. Är supernöjd med hojen men växelörat är lite böjt även om det fungerar än. Jag skulle vilja få tag på några stycken att ha i reserv men har stött på problem med att hitta. Någon som är i samma sits men lyckats hitta?
Reservdelsnummer är 913015-006. 🤔 Tacksam för svar.
Lite sent, men om du inte har löst ditt problem så krökte jag mitt öra i höstas. Kontaktade till slut Norco support. De löste det snabbt och smidigt på mindre än en vecka.

Lycka till!

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer