Var hitta en kort 1 1/4" 31.8mm stam?

BuTTuS

Aktiv medlem
Har beställt och idag fått en Grail AL, medveten om att reach är väl lång för mig i den storlek som gav lagom stack, men jag kunde ju för allt i världen inte föreställa mig att det skulle vara så svårt att hitta en kortare stam :-)
Så, var hittar jag en 1 1/4" 31.8mm stam i längden 40-50mm?

JTF

Aktiv medlem
Har beställt och idag fått en Grail AL, medveten om att reach är väl lång för mig i den storlek som gav lagom stack, men jag kunde ju för allt i världen inte föreställa mig att det skulle vara så svårt att hitta en kortare stam :-)
Kortaste 1 1/4-stam jag hittar är den här på 60mm och det finns en (1) i lager just nu.

Senast ändrad:

Berk

Aktiv medlem

Vet du inte att det är helt förbjuden att köra 40-50 mm stam med bockstyre??

BuTTuS

Aktiv medlem
Vet du inte att det är helt förbjuden att köra 40-50 mm stam med bockstyre??
Jodå men bor på landet och gör som jag vill!

Kortaste 1 1/4-stam jag hittar är den här på 60mm och det finns en (1) i lager just nu.

Den har jag också sett men blir i längsta laget.

BuTTuS

Aktiv medlem
Japp kommer även köra bredare däck än spec och helt enkelt blunda för eventuellt skav! Living on the edge.
Som grädde på moset så smackade jag dit kombipedaler också ;-)

Men snodde temporärt en 60mm stam från en annan cykel, och det verkar funka eftersom styret inte är så djupt på den, tänkte inte på det...

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer