Var köper man Sapim CX-Ray billigast?

• Trådstartare Emil Eklund
  • Start datum
E

Emil Eklund

Guest
Är på jakt efter svarta Sapim CX-Ray ekrar till senaste hjulbygget men priserna verkar skilja hur mycket som helst.
Billigaste jag hittat hittills är ... som tar 1.8 € styck.
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=11058

Någon som vet något annat ställe som är billigare?

Mvh
Emil

E

Emil Eklund

Guest
Jag var inne och tittade på deras sida redan innan jag skrev mitt inlägg men var rädd för att det skulle bli dyrt med frakt, tull och hans moster. Men det har gått snabbt och smidigt för dig därifrån? Har du sluppit tulla för dina grejor?

audiojan

Ny medlem
Jag har fortfarande min amerikanska address kvar, så det blir ingen tull etc... Vet inte om man kan komma runt det eller inte... Rekommendationen var bara baserat på deras kunnande, leveranstid, leveranssäkerhet samt service om det skulle behövas.

rogart

Aktiv medlem
Hittade det här när jag googlade på sapim .Har du kollat med dom? <http://www.veloform.se/hjulverkstad.htm>

E

Emil Eklund

Guest
Jag vet ärligt talat inte vad det var som var så svårt att förstå med mitt första inlägg men jag försöker väl igen.

Jag är alltså på jakt efter något ställe som säljer svarta sapim ekrar _BILLIGARE_ än vad jag redan hittat!!!
http://www.bike2build.nl/artikel.ph...=00002&subhoofdgroepid=00022&subgroepid=00027

För de som inte förstår så betyder "billigare" att man inte behöver betala lika mycket pengar utan _mindre_, att betala _mer_ är alltså helt fel. För de som fortfarande inte förstår så är det bara se "Fem myror är fler än fyra elefanter" eller besöka närmaste dagis.

Mvh
Emil

Engström

Ny medlem
Emil Eklund skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja...och....?!

...och de var alltså dyrare?

rogart

Aktiv medlem
fredrikw skrev:
-------------------------------------------------------
> Emil,
> med den attityden tror jag nog att du får hjälp
> snabbt.

Håller med .Jag lägger ner

Eagle

Ny medlem
Hmmm

Hur många ekrar ska du beställa???
Är det inte totalkostnaden som är intressantast????

bike2build totalkostnad för 56 ekrar plus frakt 132,8 Euro
starbike totalkostnad för 56 ekrar plus frakt 124,2 Euro

Jaa vad blir billigast!!!!!

Men du kanske ska betsälla fler saker så då kanske du inte bryr dig
om frakten för vad det kostar att enbart beställa ekrar:-)

Indurain

Medlem
blir billigare frakt på starbike (7.50euro)om man kommer över 2500sek ca, och annu lite billigare om man betalar i förskott.

E

Emil Eklund

Guest
Jag ska beställa minst 64 ekrar, för ett par hjul plus några extra, ev. blir det för två par hjul.
Om jag ska ha något mer utöver det beror främst på om de ha något mer som det är bra pris på.

Det är bra att ni tar upp det där med frakten för jag hade inte kollat så noga på det själv. Bike2Build har ju faktiskt oanständigt höga fraktpriser.

Jag har tittat runt på många ställen och var inne på att beställa från Starbike när jag hittade Bike2Build, kanske stirrade jag mig lite för blind på styckpriset. Jag hade dock hoppats på att det var någon här som kände till något ställe som var ändå billigare än de jag hittat.
Det jag har hittat har jag bara googlat fram så det måste ju finnas hundtals mer butiker som jag inte har hittat. Jag hoppades på att det fanns något "välkännt" ställe som jag inte visste om.

Mvh
Emil

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer