Varför blev det inget cykla av idag? - Ursäkternas tråd.

Peth

Aktiv medlem
Säsongen är över.
Om du med säsongen menar randosäsongen så har du rätt. Årets sista brevet cyklades från Uppsala helgen som gick. Men den första november startar nästa randoår och redan den 7:e november kan du cykla 200 km med start från Uppsala.

Atakua

Aktiv medlem
Ursäkten för de senaste 40+ veckorna: coronapandemin. Ett antal planerade längre sommarturer uteblev, veckans (cyklings)semester inställd, dagens cykelvandring indragen för jag inte vill riskera smitta ett hälft pendeltåg.

Senast ändrad:

Karl-Luis

Medlem
Gick idag på ett besök för att undersöka mitt nageltrång åkte därifrån med båda fötterna och stortårna opererade och lindade, hade köpt ett nytt styre till hojen och hoppades ta en tur i en närliggande skog ...får vänta en vecka minst inna jag ka ta i igen med fötterna

Gano

Aktiv medlem
Regnar och typ +4 grader ute. Cyklar i garaget i stället. Ska ta nån trevlig tur runt nån sjö i Italien eller nåt sånt med lite trevlig musik i öronen. Eller nån uppförsbacke i nån bergskedja nånstans. Det ser ut som (ett päron till farsa firar jul, har ni sett den) med alla skarvsladdar.

PLJ1982

Medlem
Krockade lvg-cykeln så behöver nya hjul, pendelhojen har dubbelpunka och hade bara en slang hemma.. och så regnar det..

storfiskarn

Aktiv medlem
Va på mitt första besök hos sjukgymnast som bände och vred i kroppen så nu har jag ryggskottet från helvetet.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer