Jag har bara väntat på det sen de förbjöd supertuck, det känns riktigt att det var Mohoric som gjorde det först nu också.Det kanske blir nya sättet utför, istället för att sitta på ramen...
Felaktigt antagande i mitt fall. Dessutom tror jag knappast att italienskt vin är vad som primärt förknippas med t.ex. RvV.
Sant men han tävlade ju för Storbritannien efter det att han blev proffs.Frooom är född i afrika.
och utöver att han inte afrikan, utifrån vilken nation han tävlat för, har han inte heller vunnit Gent-WevelgemSant men han tävlade ju för Storbritannien efter det att han blev proffs.
Jag blev jäkligt glad över detta, på flera plan.Fin tävling i Gent-Wevelgem idag.
Om nån händelsevis missat det tog Biniam Girmay Eritreas och Afrikas första vinst i vårklassikern, och den största segern nånsin. Även en fin seger för Intermarché. En av de finaste för det relativt nya laget.
![]()
Biniam Girmay takes momentous sprint victory at Gent-Wevelgem
The Eritrean etched his name in history as the first African rider to win the spring classic.www.cyclingweekly.com
fint kört, såg ut som han var med och drog hela tiden och sen låg rätt (sist i gruppen) när det närmade sig spurten. Det blir nog fler vinster för honom framöver.Fin tävling i Gent-Wevelgem idag.
Om nån händelsevis missat det tog Biniam Girmay Eritreas och Afrikas första vinst i vårklassikern, och den största segern nånsin. Även en fin seger för Intermarché. En av de finaste för det relativt nya laget.
![]()
Biniam Girmay takes momentous sprint victory at Gent-Wevelgem
The Eritrean etched his name in history as the first African rider to win the spring classic.www.cyclingweekly.com
Kwiat får nog lön efter rollen "bästa all-round-domestique" han skulle ha (och delvis lyckats med) vid kontraktstillfället. Och en del där uppe får nog inte i närheten av samma lön när kontrakten skrivs om. Geraint ryktas ha gått ner till runt 1 M i somras när nytt kontrakt signades.Exakt - jobbet för en av de välmeriterade och etablerade cyklisterna i listan är ju inte enbart att sitta av tre veckor i Frankrike eller en lång dag i Flandern, utan kanske i ännu högre utsträckning köra några rundor sponsorcykling med rundlagda direktörer och dignitärer (och då smäller det rätt högt att ha ett känt namn/ansikte och vunnit ditten-och-datten).
Om något är jag lite förvånad över att Michaaaał ligger så högt upp i lönelistan. Visst, han har både monument och världsmästerskap i bagaget, men är inte "där uppe" i min bok (och har inte heller kanske samma geografiska tyngd som vissa av de andra namnen). Å andra sidan, hans arbetsgivare är ju (vilket listan intygar) inte blyg med lönecheckarna rent generellt...
Kan ju inte vara så problematiskt. Halveringstiden på C-19 är 0,05 s.WvA har fått C19.
Ja på Systembolaget kan den bli svår att hitta.
Om man bara får dricka en öl, så får det väl bli någon av dessa. Lång sändning.Vilken öl till på söndag?
cykelspecifik öl! synd att den var knepig att få tag på.Kanske en kall sådan här:
Visa bilaga 547558