Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jimel sa:Släkt med pippiw? ?
HåkanC sa:Cykelstallet i Sthlm(då på Upplandsgatan?) sålde i början av 80-talet egna cyklar under namnet Jaco.
Jaco fanns även som MTB-modell(er) redan -83.
/Håkan
Sigge Star sa:Shit vad kul!
Inser att jag varit med ett tag... eller att jag är gammal... Bilden fran Änggarden - startnummer 21 - jösses.
Den i Hammarbybacken cyklade jag, på en blå-rosa-lila Scott med LX som handlaren i dåvarande hemstaden just fått hem. Det ösregnade och till det avslutande varvloppet var vi bara fyra som var kvar på startlinjen, Bosse Dertell och jag med två polare. Han var duschad och ombytt innan jag gick i mål som två (eller om A var före, minnet sviker). Det var bottenlös lera hela varvet utom precis där banan vände uppe vid foten på backen innan den vek ner i skogen och leran igen.71 sa:Nog bland dom första tävlingarna i svedala var scottcupen 1988. Fyra deltävlingar Stockholm, Hasmmarbybacken. Öland, Borgholm. Göteborg, Änggården. Stockholm, Lidingö.
Lite nostalgi bilder från den tredje tävlingen i Götet, Änggårdsbergen vid Eklanda som inte fanns då ;-)
JGrand sa:11/11-1983 första tävlingen, Hellasmilen. Cykling