[Video] Längs djävulens ryggrad

Wingqvist

Aktiv medlem
Inte av att gå upp klockan 04 dock. Kanske en nödvändighet för vädret?
"Alpin start" är en klassiker när man toppturar, då är det så jäävla tidigt ibland att man undrar vad man håller på med.
Här är det väl soluppgången de kravlar sig upp tidigt för, så att filmljuset blir epic.

H.

Aktiv medlem
"Alpin start" är en klassiker när man toppturar, då är det så jäävla tidigt ibland att man undrar vad man håller på med.
Här är det väl soluppgången de kravlar sig upp tidigt för, så att filmljuset blir epic.
Ja, det var sjukt läckert med de låga molnen som hängde kvar i sänkorna. Synd att de inte hann filma en hel sekvens då, och att de inte körde ett helåk med drönaren utan att dela upp det, och utan annat folk längs banan.

Molnen påminner om en otroligt vacker vy jag upplevde från ett flygplan med inflygning över Stockholm en mycket tidig junimorgon. Morgondimman låg tung över alla ängar, åkrar och sjöar, och skogsdungarna såg ut som berg som stack upp ur molnen. Såna upplevelser är värda en förstörd dag i övrigt pga den tidiga uppstigningen.

Tomcaten

Aktiv medlem
Inför Mega-avalanche gick man upp tidigt men det tror jag inte var före 5:30, varg-timmarna som är 02-05 ska man inte vara någon annanstans än i sägen.

Det låter som en trevlig inflygning H. Och en som jag gjorde var lite roligare på ett mindre gräsfält, när jag var meter ifrån banan så såg jag rådjur överallt.
Det hade blivit kalas på propellern om jag träffat nån.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer