Visa din bild när du bottnar!

Per73

Ny medlem
Ripmon fick känna på botten. Åtminstone bak. Notera hur fint bakdäcket smiter om stenen på sista bilden. Både däck och bakfälg överlevde övningen!
9B8BC541-46BF-4974-B2C3-5E51C20DB195.jpeg

E7DA9B06-66EA-4FD9-8789-077801FE3666.jpeg

86A3EDDA-AA4D-4A9A-853F-7EBFE7E94AE3.jpeg

Valhalla_

Aktiv medlem
I see, styre på väg uppåt, tänder på väg nedåt :-D

Det där råkar inte vara i hellas? Vet inte vad rådjursstigen är men det där droppet ser kul ut i alla fall.

Valhalla_

Aktiv medlem
Guidning vore rätt nice. Kan de där områdena rätt dåligt och man faller alltid in i grön/blå när man väl tar sig ut dit. Som av en händelse hade jag och en polare tänkt köra imorgon bitti med utgångspunkt hellasgården (troligtvis grön/blå), men hbb funkar ju också att parkera vid. Iofs lite väl "fem i tolv" nu, men annars, some other time :-D

Valhalla_

Aktiv medlem
Hittade ett dubbeldrop på gröna. Någonstans i början. Man åker liksom mot vad som känns som ett stup, landar på en liten platå och så kommer nästa drop direkt som slutar på något slags trägrej. Fast andra droppet gick att ta som en backe för det var lite rundare i formen. Inga bilder tyvärr.

larsaw

Aktiv medlem
Inspirerad av Jofa o Karins huckande ifrån Gömmaren i söndags (kolla i ”Visa när du bottnar”-tråden), så tog jag igår en sväng om i Gömmar’n för att återuppleva lite kända & okända huck’s :D
Så några bottningar av olika slag förekom...

matt1as

Medlem
Valhalla_ sa:
Hittade ett dubbeldrop på gröna. Någonstans i början. Man åker liksom mot vad som känns som ett stup, landar på en liten platå och så kommer nästa drop direkt som slutar på något slags trägrej. Fast andra droppet gick att ta som en backe för det var lite rundare i formen. Inga bilder tyvärr.
Gröna hissen? Ingen bild då jag bottnar eftersom jag är en fegis

A6760B36-AA74-47E3-8A4E-CF1C237DF81A.jpeg

qma

Aktiv medlem
matt1as sa:
Valhalla_ sa:
Den där konstiga saken alltså - vem har släpat dit den? Det gick bra att åka droppet innan den kom dit, det blir enklare och snabbare men de som vill ha det kan ju ta vanliga stigen tre meter bort? Det är ju inte så bra att släpa ut plank-konstruktioner och lämna på Erstaviks mark.

Crossmax

Aktiv medlem
qma sa:
matt1as sa:
Valhalla_ sa:
Den där konstiga saken alltså - vem har släpat dit den? Det gick bra att åka droppet innan den kom dit, det blir enklare och snabbare men de som vill ha det kan ju ta vanliga stigen tre meter bort? Det är ju inte så bra att släpa ut plank-konstruktioner och lämna på Erstaviks mark.
+1

Jimel

Aktiv medlem
larsaw sa:
Inspirerad av Jofa o Karins huckande ifrån Gömmaren i söndags (kolla i ”Visa när du bottnar”-tråden), så tog jag igår en sväng om i Gömmar’n för att återuppleva lite kända & okända huck’s :D
Såg trevligt ut ?

Valhalla_

Aktiv medlem
matt1as sa:
Valhalla_ sa:
Just precis, gröna hissen är det jag menar. Övre droppet kändes lite sketchy när man tittade ner men det visade sig vara rätt trevligt.

jofahjalm

Aktiv medlem
mikipedia_ sa:
Det här måste ju vara din perfekta partner @Jofa
????
Haha, men tänk istället om hon träffar Nick Beer och dom väljer att behålla båda efternamnen. Familjen Beer-Huck!

larsaw sa:
Vackert...

glitch

Aktiv medlem
matt1as sa:
Valhalla_ sa:
Var på gröna är det? Har alltid trott jag borde stöta på det men inte hänt än =)

Der Kaiser

Aktiv medlem
Jag stötte på den bara häromdan, cyklade motsols så såg rampen men cyklade den inte, cyklade runt den.
Edit: tog bort bilden och idé om var droppet är eftersom det var helt fel.

Senast ändrad:

Der Kaiser

Aktiv medlem
Ok då.
Jag är inte säker på att jag råkade cykla förbi droppet på just den rundan, men det var den enda rundan senaste veckan som spåret följde gröna.
Så isåfall längre österut på gröna...

matt1as

Medlem
Här är facit från fotots metadata

CA5CCDE1-EDDA-447C-8A31-BA1A9769C99E.png

Lat 59° 17’ 19.320” N
Long 18° 12’ 2.412” E

Der Kaiser sa:
Ok då.
Jag är inte säker på att jag råkade cykla förbi droppet på just den rundan, men det var den enda rundan senaste veckan som spåret följde gröna.
Så isåfall längre österut på gröna...

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer